Ik krijg bij de installatie van win98 een bluescreen zodra het hij bij systeemconfiguratie is. De fout treedt op in rundll32 of in conf. Dit gebeurt met 2 verschillende windows-cd's en zelfs als ik eerst de cd naar de harddisk kopiëer. Leesfouten praktisch uitgesloten dus...
Ik heb het nu al 6-7 keer geprobeerd, en na de bluescreen loopt het systeem volledig vast. Na het opnieuw opstarten gaat hij het systeem nog eens configureren, en hierna werkt windows gewoon.
Het probleem is echter dat ik de standaard geluidsdrivers kwijt ben (ik behoor toch zo'n geel speakertje in de taakbalk te vinden?) en bij het installeren van de Live 5.1 drivers loopt het geheel dan ook totaal vast.
Heeft iemand enig idee hoe ik in hemelsnaam dit kan oplossen/voorkomen?
Alvast bedankt!
Ik heb het nu al 6-7 keer geprobeerd, en na de bluescreen loopt het systeem volledig vast. Na het opnieuw opstarten gaat hij het systeem nog eens configureren, en hierna werkt windows gewoon.
Het probleem is echter dat ik de standaard geluidsdrivers kwijt ben (ik behoor toch zo'n geel speakertje in de taakbalk te vinden?) en bij het installeren van de Live 5.1 drivers loopt het geheel dan ook totaal vast.
Heeft iemand enig idee hoe ik in hemelsnaam dit kan oplossen/voorkomen?
Alvast bedankt!