Is er een manier om te zorgen dat als je in de taskmanager komt dat de koe stopt. Ik geloof dat als je hem als een service draait hij dan niet voor komt in taskmanager maar je ziet hem nog steeds cpu slurpen want dat staat op zowat 100%
Ja daar had ik laatst wat over gepost, zal ff zoeken.
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0
wat was de url van die gotsearchpage ookalweer?
Stichting eth0
Koekie:
Alle processen zijn zichtbaar in de task manager. Dus ook services.
Chakotay:
Klik eens op 'search' bovenaan deze pagina.
Alle processen zijn zichtbaar in de task manager. Dus ook services.
Chakotay:
Klik eens op 'search' bovenaan deze pagina.
Verwijderd
Ik heb ook ooit eens geprobeerd bij een collega het koetje zo in te stellen dat als de taskmanager wordt geopend het koetje ff stopt met draaien en vervolgens weer verder gaat als je taskmanager weer afsluit. Of bedoel je dat niet?
Dit is mij toen echter niet gelukt met behulp van de optie pausefile, ondanks de hulp van Blimmel.
Dit is mij toen echter niet gelukt met behulp van de optie pausefile, ondanks de hulp van Blimmel.
dnetc.ini:
[triggers]
pause-watch-plist=taskmgr.exe
Het nadeel van deze instelling dat ik had, was dat er dan iedere 5 seconden de harde schijf werd benaderd, wat ik nogal irritant vond. Waarom snap ik nog steeds niet.
[triggers]
pause-watch-plist=taskmgr.exe
Het nadeel van deze instelling dat ik had, was dat er dan iedere 5 seconden de harde schijf werd benaderd, wat ik nogal irritant vond. Waarom snap ik nog steeds niet.
DeBoertjes,
de koe stopt ook niet op dat moment, maar graast de idle-time niet meer op...
de koe stopt ook niet op dat moment, maar graast de idle-time niet meer op...
Ik heb die optie ook aanstaan en heb dezelfde client op 3 nt comps staan.
Het rare is dat hij de ene keer wel reageert op de taskmanager (en dan geen idle time meer gebruikt) terwijl die een volgende keer gewoon blijft doorgaan op bijna 100%.
Ik heb geen idee waar dat aan ligt.
Het rare is dat hij de ene keer wel reageert op de taskmanager (en dan geen idle time meer gebruikt) terwijl die een volgende keer gewoon blijft doorgaan op bijna 100%.
Ik heb geen idee waar dat aan ligt.
brilsmurf, hier idemdito
onno: zoekfunctie staat uit...
maar ik heb em gevind,
http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000564.html
maar ik heb em gevind,
http://gathering.tweakers.net/Forum3/HTML/000564.html
Stichting eth0
Pagina: 1