• Priet
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:09

Priet

To boldly do what no one has..

Topicstarter
Soms krijg ik van een vriend van mij een smsje. Het gekke is alleen dat het smsje niet goed doorkomt. Ik zie in beeld staan: <Data> en dat smsje krijg ik dan nog twee keer ook 8)7
Als ik kies voor Beantwoorden dan zie ik helemaal geen tekst, terwijl hij alles zou moeten quoten :?

Ik heb zelf een Sony J70, die vriend heeft een Sony-Ericsson R600 maar dit gebeurde ook al met zijn oude telefoon (Sony).

Ik heb geen flauw idee wat dit is. Is er iemand die wel weet wat het is, waarom het is en wat ik er aan kan doen?

"If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

• WarMaster
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

WarMaster

Nosce te ipsum

Die vriend van je... Stuurt hij wel succesvol SMSjes naar andere mensen?
En stuurt hij het eigenlijk wel vanaf zijn eigen telefoon ipv zo'n (brakke) gratis service op het internet.

Je kan namelijk op de verzender telefoon instellen wat voor een "inhoud" je verstuurt als SMS.. (Data,Text,Spraak,etc. etc.)
Ik vermoed dat hij die op Data heeft staan of zo....

Ennuh... Het is BOLDLY, niet BODLY bij je sig., en in het geval van Picard is het BAULDLY :P

[ Voor 8% gewijzigd door WarMaster op 25-12-2002 09:42 ]

We live in a primitive time don't we, neither savage nor wise. Half measures are the curse of it; any rational society would either kill me or put me to some use.

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01-2025

yared

No Scope, Bitch!

Hij stuurt je waarschijnelijk een image die omgezet naar text zo groot wordt dat je twee berichtjes krijgt.

Alsof je Rich Text/HTML ontvangt in een textclient.

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:17

Croga

The Unreasonable Man

offtopic:
[quote]WarMaster schreef op 25 december 2002 @ 09:26:
Ennuh... Het is BOLDLY, niet BODLY bij je sig., en in het geval van Picard is het BAULDLY :P[/quote]

maar dan zonder u in het geval van JL :) Baldly dus

Verwijderd

Hmm, dit had ik dus laatst ook op mijn Sony CMD-Z7, komt wel eens voor als iemand, bijvoorbeeld met een Nokia of een Siemens een smsje stuurt dat langer is als 160 tekens. Dan krijg je 2 berichtjes namelijk in plaats van 1, meestal gaat dat goed, maar niet altijd. En dan krijg je dus 2 keer "<data>" binnen...

• Priet

Priet

Topicstarter
Misschien dat dat het is dan :/

Is er nog wat aan te doen? Als dit komt doordat de tekst langer is dan 160 tekens, waarom krijg je dan <Data> en niet de eerste 160 tekens van het bericht :?

ff over mijn sig: "If you see a light at the end of a wormhole, it's probably a photon torpedo!"

Ik zie nergens boldly hoor :Y)

Verwijderd

sommige telefoons kunnen data transfers via sms aan zetten(mijn ericsson t28s dus ook) als je dat aanzet krijg je op sommige telefoons te zien dat het om een data bericht gaat
zo lijkt mij het dan he:)
kweenie, maar wie weet

• VisionMaster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 19:35

VisionMaster

Security!

offtopic:
Dude ... Priet onder die naam van je en boven je image :P

I've visited the Mothership @ Cupertino

• Priet

Priet

Topicstarter
Owwww hahahaha whoops |:(

Ik ga eens kijken hoe hij z'n telefoon heeft ingesteld.

Pagina: 1