nVidia dual monitor > refresh bug onafhankelijk oplossen

Pagina: 1
Acties:
  • 54 views sinds 30-01-2008

• Targeter
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 13:02
Ik ben sinds kort de gelukkige(?) eigenaar van een sony E250 monitor, en die heb ik samen met m'n "oude" compaq S710 op m'n Geforce 4 TI 4400 aangesloten. Sony op vga, Compaq via verloopje op DVI. Werkt allemaal perfect, nview enzooi werkt mooi maar ik heb dat nview uitgezet zodat WinXP em zeg maar als 2 monitors ziet.

Ik heb de laatste drivers van de nVidia site (41.09 WHQL), en hoewel daar een stoere refresh rate bugfix geval-dingetje inzit, heb je daar niet zoveel aan onder openGL (SOF!!!). Daarom heb ik dus NVRT2.1 gebruikt, de maximale horizontale refresh rate van de sony (93 kHz) ingevuld, en zo dus alle rates op het maximum van de sony gezet. Alleen heeft dat NVRT de nare eigenschap dat je gelijk helemaal niets anders meer in kan stellen dan die refresh rate, voor BEIDE monitoren... maar zo hoog kan die compaq helemaal niet aan, dus ik kan geen enkele resolutie meer draaien op die compaq :'(

Is er een manier waarmee je voor beide monitors APART de max. refresh rate vast kan zetten? ik heb gezocht maar ik kan niets vinden, en ik vind het een beetje jammer niet de max. refresh rate van die nieuwe sony te gebruiken. Ik heb geprobeerd voor allebei ander monitor drivers te installeren maar dat haalt geen drol uit, hij blijft netjes die waardes van NVRT vasthouden.

Suggesties anyone? pls help _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Targeter op 25-12-2002 00:25 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Er zijn meer dan genoeg andere refresh lock tooltjes te vinden. In de laatste paar topics over nieuwe Detonator drivers zijn die uitgebruid behandeld. Ik gebruik btw Reforce en dat doet het prima.

Iig even verder zoeken dus (alternatieve search al geprobeerd?) :)

Hier kom je wel een eind mee :)

[ Voor 36% gewijzigd door Pollewob op 25-12-2002 00:31 ]

Dit topic is gesloten.