Ik wil dus mijn pc heel erg stil. Het lawaaigste nu is de PSU fan. Het ding is een "low noise" enzo, maar ik vind het nog te lawaaiig. Zijn er fans die wel goed werken, maar die je bijna niet hoort?
Ik weet niet of je al gemerkt had dat er hierboven een link staat met de beschrijving "search" erop. Gebruik deze eens want je bent niet de eerste van 50000 geregistreerden die zijn PC stiller wil maken
Zet hem dan niet aan! Grapje, maar ik denk dat je toch even moet zoeken in dit forum, want dit is al genoeg voorbij gekomen, en wellicht komt er een slotje op. Maar even terugkomend op je vraag in deze kerstnacht, je kan hem op een lager voltage laten draaien, je kan een betere stillere fan kopen, je kan met een rheostad gaan werken (regelbare weerstand) etc.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Stekker eruit
Of idd ff zoeken...
Edit:
Net te laat...
Edit:
Net te laat...
[ Voor 26% gewijzigd door Mr.Wop op 25-12-2002 00:01 ]
Zet er van dat schuimnoppen folie in, dat maakt het ook een stuk stiller. Ook zou je andere fans kunnen aanschaffen, bijv. Zallmans
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Dan ben ik zeker gek, maar ik kan niets nuttigs vinden met de search functie.
Als ik de fan trouwens dim, wordt dan de PSU niet te warm? Bakje vet erop, en ik zou olliebollen kunnen gaan bakken....
Als ik de fan trouwens dim, wordt dan de PSU niet te warm? Bakje vet erop, en ik zou olliebollen kunnen gaan bakken....
Gebruik deze search, is net wat beter dan de normale searchhalfgaar schreef op 25 December 2002 @ 00:07:
Dan ben ik zeker gek, maar ik kan niets nuttigs vinden met de search functie.
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
* FitNiX MODDEN!!!!!
Ga ik zelf ook doen
Ga de originele PSU fan eruit slopen, en ga er twee 60mm fannetjes @ 5Volt voor terug plaatsen
Ga ik zelf ook doen
Ga de originele PSU fan eruit slopen, en ga er twee 60mm fannetjes @ 5Volt voor terug plaatsen
[ Voor 4% gewijzigd door FitNiX op 25-12-2002 00:11 ]
Jij bent gek...Kermit schreef op 25 december 2002 @ 00:11:
* sebastius MODDEN!!!!!
Ga ik zelf ook doen
De dure oplossing: Enermax of Zalman voeding (meteen lekker goeie voeding voor je pc) en een Zalman CPU koeler.
Verwijderd
Zalman is een oplossing. Kijk is op hun site zij hebben mooie oplossingen om je pc stiller te maken. Wat je ook kunt doen is veel dingen passief coolen. Dit vind je ook bij Zalman op de site. En zalman is bij elke pc-zaak wel weer te krijgen.
Goed, je bent al aardig op weg geholpen maar probeer het de volgende keer eens op die manier die hieronder wordt uitgelegd 
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#pre-got
http://gathering.tweakers.net/forum/faq/forumgedrag#pre-got
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()