Dark Age Of Camelot voor € 17,99 ?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:21
Ik wil dit spel graag kopen dus ik zocht op het internet naar de goedkoopste prijzen. Op www.vergelijk.nl verschillen de prijzen van € 29,95 tot zelfs € 65,50. Toen keek ik toevallig op de site van de Free Record Shop en daar staat ie voor € 17,99! Ik vroeg me af of dit wel klopt, er staat wel bij dat het tijdelijk niet leverbaar is maar het goedkoopst kwam ik hem tot nu toe tegen bij pcmedia.nl voor € 29,95. Bij Dynabyte kost het 35 euro net als bij vele andere winkels. Hoe lang kan het ongeveer duren totdat het spel weer geleverd kan worden bij de Free Record Shop en weet iemand of dit wel de Europese versie is (aan de screenshot te zien wel)? En hoe kan het dat een winkel het verkoopt voor 65 euro en FRS voor € 18?

link: FRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 24 December 2002 @ 23:28:
Ik wil dit spel graag kopen dus ik zocht op het internet naar de goedkoopste prijzen. Op www.vergelijk.nl verschillen de prijzen van € 29,95 tot zelfs € 65,50. Toen keek ik toevallig op de site van de Free Record Shop en daar staat ie voor € 17,99! Ik vroeg me af of dit wel klopt, er staat wel bij dat het tijdelijk niet leverbaar is maar het goedkoopst kwam ik hem tot nu toe tegen bij pcmedia.nl voor € 29,95. Bij Dynabyte kost het 35 euro net als bij vele andere winkels. Hoe lang kan het ongeveer duren totdat het spel weer geleverd kan worden bij de Free Record Shop en weet iemand of dit wel de Europese versie is (aan de screenshot te zien wel)? En hoe kan het dat een winkel het verkoopt voor 65 euro en FRS voor € 18?

link: FRS
Heb hem maanden geleden gekocht voor 24,95 bij dimensionplus ook een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 21-07 16:32
Je moet toch nogsteeds de abonnements kosten betalen ?
Wat is dat eigenlijks per maand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10 euro per maand geloof ik voor de europese dark age of camelot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
M@NIC schreef op 25 December 2002 @ 01:05:
Je moet toch nogsteeds de abonnements kosten betalen ?
Wat is dat eigenlijks per maand ?
€ 60,- volgens mij voor 6 maanden, anders € 12,- p/m dacht ik zo...Dat heb ik er eigenlijk wel voor over, dan betaal ik gelijk voor 6 maanden ben je d'r ook voor 6 maanden vanaf.

Ik ga denk ik vrijdag bellen met Free Record Shop, anders bestel ik het wel bij Dimension Plus :)

[edit]
Heb op de site van dimensionplus gekeken maar DaoC staat er niet bij :?

[ Voor 9% gewijzigd door Hi-Sintar op 25-12-2002 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 25 december 2002 @ 01:40:
[...]

€ 60,- volgens mij voor 6 maanden, anders € 12,- p/m dacht ik zo...Dat heb ik er eigenlijk wel voor over, dan betaal ik gelijk voor 6 maanden ben je d'r ook voor 6 maanden vanaf.

Ik ga denk ik vrijdag bellen met Free Record Shop, anders bestel ik het wel bij Dimension Plus :)

[edit]
Heb op de site van dimensionplus gekeken maar DaoC staat er niet bij :?
Hmm bel ze anders er even over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jah ik zag het ook bij FS maar ze hadden hem niet meer en bestellen ging ook niet.
maar ik heb hem nu en zijn er nog nederlandse speler die op exculiber spelen? bij voorkeur Ablion :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:30
Ik dacht dat DAoC per maand 8 euro koste. Een vriend van mij speelt het en die zei dat ie maar 8 euro per maand betaalde. En omdat ik dat wel mee vond vallen heb ik het onthouden :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 19:35:
jah ik zag het ook bij FS maar ze hadden hem niet meer en bestellen ging ook niet.
maar ik heb hem nu en zijn er nog nederlandse speler die op exculiber spelen? bij voorkeur Ablion :)
Aaaarghh jammer...Dan maar bellen met dimensionplus :)

jammer dat daoc best 'uit' is op GOT ;(
MaRc0 schreef op 25 december 2002 @ 19:39:
Ik dacht dat DAoC per maand 8 euro koste. Een vriend van mij speelt het en die zei dat ie maar 8 euro per maand betaalde. En omdat ik dat wel mee vond vallen heb ik het onthouden :P
ow kan best hoor, ik weet het niet precies. Destijds kostte het wel $60 per 6 maanden en $12 per maand, maar dat was 1 jaar geleden toen het spel nog in Amerika in beta-fase was ;)

[ Voor 40% gewijzigd door Hi-Sintar op 25-12-2002 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 25 december 2002 @ 19:39:
[...]

Aaaarghh jammer...Dan maar bellen met dimensionplus :)

jammer dat daoc best 'uit' is op GOT ;(

[...]

ow kan best hoor, ik weet het niet precies. Destijds kostte het wel $60 per 6 maanden en $12 per maand, maar dat was 1 jaar geleden toen het spel nog in Amerika in beta-fase was ;)
ja europese versie is anders kwa kosten / servers / patches etc
Speel zelf al een tijd geen daoc meer , zit weer everquest te spelen ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 21:20:
[...]

ja europese versie is anders kwa kosten / servers / patches etc
Speel zelf al een tijd geen daoc meer , zit weer everquest te spelen ;)
ik leef met je mee ;-)
maar dus geen nederlandse DAoC-ers?

Verwijderd

*meldt*

Prydwin/albion :)

Verwijderd

Damnit lol. GA EXCALIBUR!! :P
j/k.
Maar kom tog maar albion :P

Verwijderd

volges mij ligt ie bij ons in het filiaal nog wel... kzal het morgen es nakijken...

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 26 december 2002 @ 19:00:
volges mij ligt ie bij ons in het filiaal nog wel... kzal het morgen es nakijken...
Free Record Shop? Doe maar, ik ga morgen ook in Tilburg navraag doen. Ik ga denk ik niet wachten als het nog besteld kan worden, want ik wil morgen starten met het spel :)

Ik laat jullie weten op welk server ik ga spelen, een vriend gaat het spel morgen ook kopen dus dat zijn dan 2 extra Nederlandse spelers :)

Verwijderd

als ik ze nog heb liggen kan ik ze wel naar verschillende filialen sturen in NL... dus als nou blijkt dat er nog 3 liggen, dan geef maar een gil... en een filiaal op :P

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 26 December 2002 @ 20:28:
als ik ze nog heb liggen kan ik ze wel naar verschillende filialen sturen in NL... dus als nou blijkt dat er nog 3 liggen, dan geef maar een gil... en een filiaal op :P
Ja ok maar ik wil het spel eigenlijk morgen al...Als ik je ff een gil geef, krijgt het filiaal in Tilburg het spel dan zaterdag al of duurt het langer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je em morgen hebt, wel de realm van Hibernia joinen he! (op prydwen server) ik help je weg op weg ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 27 December 2002 @ 10:54:
Als je em morgen hebt, wel de realm van Hibernia joinen he! (op prydwen server) ik help je weg op weg ^_^
Volgens mij wordt het Albion, maar daar moet ik het nog ff met die vriend over hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet prydwin, kom excalibur!! :D meer users, meer fun :D.
En ik kan je wel helpen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan je afraden op albion te spelen, veruit de zwaktste classes die ook nog de abilities missen om goed samen te werken. Zoals op de US servers te zien is doet Albion het overal slecht, zelfs op servers waar ze een grotere populatie hebben dan de mids/hibs doen ze het nog slecht.

Albion is leuk als je de underdog wil spelen. Midgard is al een stuk beter met solide classes die goed samenwerken. Als je het jezelf echt makkelijk wil maken ga dan naar Hibernia. Veruit de beste classes die extreem goed samenwerken. De beste support classes (bard/warden/druid), beste melee classes (hero/champion) en beste mage classes (9second baseline stun)

Ook in de uitbreiding (Shrouded Isles) heeft hibernia weer de beste classes erbij gekregen. (SI komt in Februari op de euro-servers)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

Meld Excalibur / Hibernia , ik zit in een Nederlandse guild. Prijs 10 euro per maand of (weet het niet zeker) 36 euro voor 3 maanden

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Mystic_X schreef op 27 december 2002 @ 16:17:
Meld Excalibur / Hibernia , ik zit in een Nederlandse guild. Prijs 10 euro per maand of (weet het niet zeker) 36 euro voor 3 maanden
Waarom zou je meer moeten betalen voor een langere periode? Klinkt onlogisch (is het ook)

Anyway, na veel zweet/bloed en pijn heb ik vandaag DaoC gekocht *D

Na alle winkels in Tilburg afgevraagd te hebben, en overal negatief antwoord gekregen te hebben, heb ik besloten om met de trein naar Rotterdam te reizen. Ik kom weleens vaker in Rotterdam en ken de stad daar dus redelijk goed, ik d8 daar zullen ze het zeker wel hebben. Treinkaartje kostte mij € 15,70 ;(. Ik ging dus alle winkels in de stad af, dat waren in totaal zo'n 15-20 winkels die het vermoedelijk wel zouden kunnen hebben maar geen 1 winkel had hem! Behalve een winkel, maar daar was de laatste net 3 dagen geleden verkocht :'(. Mijn laatste hoop was Dynabyte in Rotterdam, ik moest daarvoor wel 20min ofzo lopen maar dat had ik er wel voor over en tot mijn grote verbazing en blijdschap zag ik daar 2x Dark Age of Camelot hangen. Ik erg blij natuurlijk :P

Ik ben net terug, ga mijn pc een grote beurt geven :P en dan beginnen met spelen. Ik ga het er met mijn vriend over hebben, maar ik wil graag een human class kiezen en daar is Albion het meest geschikt voor. Hibernia is dacht ik meer mage gericht en dat wil ik zeker niet, dat haat ik :r (sorry voor de mages). Midgard is met veel sneeuw enzo (heb ik gelezen) maar dat vind ik ook niet mooi dus dan maar Albion (heb de beta ook in Albion gespeeld trouwens)

Waar kan ik lezen wie het allemaal goed doen?? (hibernia/albion/midgard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 27 december 2002 @ 20:10:
[...]
Waar kan ik lezen wie het allemaal goed doen?? (hibernia/albion/midgard)
Ik leg het je wel even uit :-)

Op het moment heb je dus Albion die jij gekozen hebt, hebben naar mijn mening in Realm VS Realm geen organisatie en vechten laf, vaak zie ik ze wegrennen als het ook maar een beetje fout gaat.

Midgard is zoals je al zei met veel sneeuw etc., een leuke realm maar je moet wel van flink knokken houden, ik weet niet zoveel over deze realm maar ik RvR heb ik respect voor ze.

Hibernia is zeker de rustigste realm, niet heel veel mensen maar wel hele goede organisatie, je moet ook niet denken dat Hibernia vooral Caster gericht is, we hebben de beste Tank classes, de Hero (Pure Tank) en de Champion, een tank met wat spells.

Elke realm heeft minimaal 1 human race, bij Albion heb je 1. Briton 2. Highlander 3. Avalonian en 4. Saracen. Bij midgard de Norseman (zeg ik dat goed?) Bij Hibernia heb je de Celt (Die hebben hele kewle haircuts btw :-))

Het is dus volledig je eigen keus, post nog maar even als je hulp nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ok we hebben dus beslist om op Albion te spelen, ik ben nu level 5 armsman. Ik bevind me nu in Cotswold Village, ingame naam Thegreatest mochten jullie mij nodig hebben ofzo :)

Ik ga zeker ook op andere realms spelen, maarja nu ff op albion :)

btw server: Prydwen

misschien ook andere gotters die op Albion spelen??

[ Voor 17% gewijzigd door Hi-Sintar op 28-12-2002 02:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 27 december 2002 @ 21:18:
[...]

Op het moment heb je dus Albion die jij gekozen hebt, hebben naar mijn mening in Realm VS Realm geen organisatie en vechten laf, vaak zie ik ze wegrennen als het ook maar een beetje fout gaat.
Haha een hib die klaagt dat albion laf is en wegrent... goh hoe kan dat nu? misschien omdat elke hib group 6s pbt heeft? en MoC PBAE mages met 1500 range 9s stun en LOS abusing pets? en veruit de beste tank classes?

Rent de man met het klappertjes pistool ook niet weg van de man met het machine geweer? lol.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:07
Hi-Sintar schreef op 27 December 2002 @ 20:10:
[...]

2x Dark Age of Camelot hangen. Ik erg blij natuurlijk :P
Ik hoop dat je de europese versie hebt meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 04:24:
[...]

Haha een hib die klaagt dat albion laf is en wegrent... goh hoe kan dat nu? misschien omdat elke hib group 6s pbt heeft? en MoC PBAE mages met 1500 range 9s stun en LOS abusing pets? en veruit de beste tank classes?

Rent de man met het klappertjes pistool ook niet weg van de man met het machine geweer? lol.....
Midgard laughs at Albion, you can ONLY win from us by zerking! And believe me! We won't let you! FEEL our wrath :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 04:24:
[...]

lol.... je had je realm in thidranki moeten zien man, Hibernia kwam , Hibernia zag, en Albion vluchte snel het water in, er bleven er hooguit 4 staan, nee dat is gewoon laf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
DutchCommando schreef op 28 december 2002 @ 10:00:
[...]

Ik hoop dat je de europese versie hebt meegenomen :)
LOL, duh |:( 8)7

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik ga binnenkort ook weer eens beginnen aan DAoC, ben tijdje geleden gestopt omdat ik zo'n slechte provider heb ( @home :r ) maar binnenkort krijg ik xs4all dus kan ik voor de verandering eens na 11 uur smorgens spelen! _/-\o_

Helaas kwam ik er wel achter dat ik mijn DAoC cd kwijt ben en alles wat erbij zat ( m'n passwoord etc) ook, dat werd dus een nieuwe kopen.
Heel Maastricht dus doorzocht voor 1 DAoC doosje, NERGENS te vinden natuurlijk, dus toen maar online bestelt, binnen 3 dagen thuisgelevert gekregen, zat er geen cd-key bij, een fabrieksfoutje 8)7 nou dus dat maar weer lekker terug gestuurdt, krijg ik over 2 weken als het meezit DAoC + cd-key (hoef er trouwens wel niet voor te betalen want ze hadden er zo'n spijt van :*) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:29

Macros

I'm watching...

Ik speel al een hele tijd op Excal Albion. Mijn ingame naam is Ciclya. Albion is tegenwoordig echt het underdog realm. We hebben grote verbeteringen nodig om echt met Midgard en Hibernia te concureren.
Maar daar tegenover hebben we wel het mooiste realm. De meeste afwisseling van omgevingen en het mooiste afgewerkt.
In Realm vs. Realm combat winnen we alleen als we (veel) meer mensen hebben, maar dat maakt het wel een uitdaging.
Als je pas begint en je stuurd me een berichie ingame met de melding dat je op GoL komt geef ik je wel wat geld. Ik heb namelijk plenty.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 14:24:
Nou ik ga binnenkort ook weer eens beginnen aan DAoC, ben tijdje geleden gestopt omdat ik zo'n slechte provider heb ( @home :r ) maar binnenkort krijg ik xs4all dus kan ik voor de verandering eens na 11 uur smorgens spelen! _/-\o_

Helaas kwam ik er wel achter dat ik mijn DAoC cd kwijt ben en alles wat erbij zat ( m'n passwoord etc) ook, dat werd dus een nieuwe kopen.
Heel Maastricht dus doorzocht voor 1 DAoC doosje, NERGENS te vinden natuurlijk, dus toen maar online bestelt, binnen 3 dagen thuisgelevert gekregen, zat er geen cd-key bij, een fabrieksfoutje 8)7 nou dus dat maar weer lekker terug gestuurdt, krijg ik over 2 weken als het meezit DAoC + cd-key (hoef er trouwens wel niet voor te betalen want ze hadden er zo'n spijt van :*) )
Je had ook even GOA kunnen mailen met je CD-key en een paar adres gegevens. Hadden ze je binnen twee dagen een mailtje gestuurd met al je passwords etcetra.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op 28 december 2002 @ 17:48:
[...]

Je had ook even GOA kunnen mailen met je CD-key en een paar adres gegevens. Hadden ze je binnen twee dagen een mailtje gestuurd met al je passwords etcetra.
Argh je hebt gelijk |:( maar er was toch nog 1 probleem, ik was m'n cd kwijt, maar gelukkig ben ik zo slim geweest om DAoC te installeren toen ik m'n kopie thuis kreeg gestuurd zonder cd-key. Nou ja, zoveel maakt het toch niet uit, ik moet toch wachten op xs4all want om nu DAoC smorgens te moeten gaan spelen op EU servers met 100 man :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 28 December 2002 @ 14:24:

DAoC is echt zo moeilijk te vinden, ik heb nog steeds last van mijn benen van het urenlang lopen zoeken in heel Rotterdam en Tilburg (serieus) ;(

Maar het is het zeker waard, ben al sinds kwart over 4 aan het spelen en ga straks om 12u verder :D. Level 7 Armsman :)

oh btw ik heb ook @home en het gaat allemaal super vloeiend :)
Macros schreef op 28 December 2002 @ 17:41:
Ik speel al een hele tijd op Excal Albion. Mijn ingame naam is Ciclya. Albion is tegenwoordig echt het underdog realm. We hebben grote verbeteringen nodig om echt met Midgard en Hibernia te concureren.
Maar daar tegenover hebben we wel het mooiste realm. De meeste afwisseling van omgevingen en het mooiste afgewerkt.
In Realm vs. Realm combat winnen we alleen als we (veel) meer mensen hebben, maar dat maakt het wel een uitdaging.
Als je pas begint en je stuurd me een berichie ingame met de melding dat je op GoL komt geef ik je wel wat geld. Ik heb namelijk plenty.
Wat is je in-game naam? En waar ligt GoL? Trouwens, ik speel op Prydwen dus volgens mij kom ik jou niet tegen toch? Heb wel geld nodig nl. ;(

[ Voor 31% gewijzigd door Hi-Sintar op 28-12-2002 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
speccen in Polearm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 26-04 23:21

Mystic_X

What does this button do

GoL is zover albions grootste guild Guardians of light.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Nee joh ik doe aan slash :)

Maar wat stelt polearm eigenlijk voor?

En ik zit bij de Defenders of Albion... (als ik het goed heb)

[ Voor 9% gewijzigd door Hi-Sintar op 29-12-2002 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Hi-Sintar schreef op 29 december 2002 @ 14:32:
[...]

Nee joh ik doe aan slash :)

Maar wat stelt polearm eigenlijk voor?

En ik zit bij de Defenders of Albion... (als ik het goed heb)
Hmm, das minder. Dan zou ik toch respeccen als je lvl 20 bent (kun je alles weer veranderen). Polearm is een soort lans. Als je daarin specs dan doe je superveel damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
DutchCommando schreef op 29 december 2002 @ 15:36:
[...]

Hmm, das minder. Dan zou ik toch respeccen als je lvl 20 bent (kun je alles weer veranderen). Polearm is een soort lans. Als je daarin specs dan doe je superveel damage.
Heb je daar dan ook speciale wapens voor nodig?

Als 2de beste skill heb ik trouwens shield, ik kan nu iemand guarden maar ik snap niet wat voor nut dat heeft :?

[edit]

Van Dale:

lans (de ~)

1 stootwapen bestaande uit een lange schacht met metalen punt => piek, spies

Een soort speer dus, ok het is duidelijk :)

[ Voor 31% gewijzigd door Hi-Sintar op 29-12-2002 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Hi-Sintar schreef op 29 December 2002 @ 15:58:
[...]

Heb je daar dan ook speciale wapens voor nodig?

Als 2de beste skill heb ik trouwens shield, ik kan nu iemand guarden maar ik snap niet wat voor nut dat heeft :?
Ja, een polearm weapon.

Als een mob (monster) de door jouw geguarde persoon aanvalt probeer jij de attack te blocken met je schild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
DutchCommando schreef op 29 December 2002 @ 16:04:
[...]

Ja, een polearm weapon.

Als een mob (monster) de door jouw geguarde persoon aanvalt probeer jij de attack te blocken met je schild.
En gaat dat dan automatisch (dat blocken met mijn schild)? Als dat automatisch gaat is het inderdaad best handig, maar ik heb er toch weinig aan omdat ik solo speel. Ik ga wel met een vriend op pad maar hij is 1 level lager dus ik laat hem vaak alleen vechten, als het mis gaat grijp ik pas in (zo krijgt hij meer exp). Je kunt pas iemand guarden als hij bij jou in het groepje zit, is dus wel minder eigenlijk...

[ Voor 8% gewijzigd door Hi-Sintar op 29-12-2002 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Hi-Sintar schreef op 29 december 2002 @ 16:07:
[...]

En gaat dat dan automatisch (dat blocken met mijn schild)? Als dat automatisch gaat is het inderdaad best handig, maar ik heb er toch weinig aan omdat ik solo speel. Ik ga wel met een vriend op pad maar hij is 1 level lager dus ik laat hem vaak alleen vechten, als het mis gaat grijp ik pas in (zo krijgt hij meer exp). Je kunt pas iemand guarden als hij bij jou in het groepje zit, is dus wel minder eigenlijk...
Dat hij dan meer xp krijgt slaat nergens op. Jullie kunnen veel beter oranje voor jullie attacken dan yellow voor hem. Probeer maar is, de xp zal beter/gelijk zijn, maar het tempo waarin je killt zal hoger liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iKKE ook wille alleeen ikke geen c&c hebben ,je kunt toch ook game time kopen hoe doe je daT?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 16:22:
iKKE ook wille alleeen ikke geen c&c hebben ,je kunt toch ook game time kopen hoe doe je daT?
Je weet duidelijk niet waarover we het hebben. Dark Age of Camelot is ten eerste geen uitbreiding van C&C, het heeft ook niks met Earth & Beyond te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macros
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-05 16:29

Macros

I'm watching...

Altijfd gewoon groupen, behalve als de level verschillen echt heel groot worden. Als armsman heb je 3 verschillende soorten specs met 3 sub versies. Of je hebt een Pole armsman of je hebt een Shield armsman en je hebt hybrids, daar kom ik later op terug.
En dan kan je die dingen hebben met slash, thrust of crush.

Een polearmsman heeft bijv als spec:
50 polearm
40 slash
40 parry

Een shield armsman heeft dan:
42 shield
50 slash
39 parry

Ipv Slash kan je ook Thrust of Crush nemen.
Een polearmsman doet heel veel damage in een hele korte tijd, niet veel meer kan hij doen. De tijd tussen slaan is wel redelijk lang. Een shieldarmsman, is heel goed in het verdedigen. Hij blockt veel hits en in RvR verdedigt hij casters door vijandelijk tanks te stunnen met zijn schild. Hij doet een stuk minder veel schade maar zal veel minder geraakt worden door de tegenstander.

En als laatste heb je de Hybrid armsman, die neemt deze twee uitersten en voegt ze samen. Als ik een armsman zou zijn zou ik deze spec hebben:
44 polearms
42 shield
46 slash
Misschien 1 naar beneden en wat meer parry, maar dat is niet zo belangrijk.
Het idee is dat je met je schild eerst een slam uitvoert om je target te stunnen voor 9 seconden, dan snel naar je polearm schakelt en in 2 of 3 klappen je target uitschakelt.

"Beauty is the ultimate defence against complexity." David Gelernter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
DutchCommando schreef op 29 December 2002 @ 16:32:
[...]

Je weet duidelijk niet waarover we het hebben. Dark Age of Camelot is ten eerste geen uitbreiding van C&C, het heeft ook niks met Earth & Beyond te maken.
Hij bedoelt waarschijnlijk creditcard ;)

Wij vallen ook samen oranje monsters aan, alleen die vind je niet altijd. En als je dan een gele tegenkomt, valt er dan 1 van ons aan zonder de helft van de exp points aan de ander te geven. Met z'n 2'en een gele aanvallen zou niet echt effecient (sorry if spelvout :P) zijn. Wij vechten gewoon samen maar dan zonder een group te vormen, wat is daar dan het nadeel van?

ow en nog een vraagje, hoe maak je een screenshot?

[ Voor 6% gewijzigd door Hi-Sintar op 29-12-2002 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-07 19:00
Misschien stomme vraag, maar kan je ook twee accounts op 1 creditcard hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 29 december 2002 @ 17:32:
[...]

ow en nog een vraagje, hoe maak je een screenshot?
Je drukt op de - key, aan de rechterkant van je toetsenbord in de buurt van numpad.

En het nadeel van niet groupen is dit : Als jij met iemand van je eigen lvl grpt betekent dat niet dat de xp door 2 gedeelt word. Het is beter om gewoon te groupen.

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 29-12-2002 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 18:28:
[...]

Je drukt op de - key, aan de rechterkant van je toetsenbord in de buurt van numpad.

En het nadeel van niet groupen is dit : Als jij met iemand van je eigen lvl grpt betekent dat niet dat de xp door 2 gedeelt word. Het is beter om gewoon te groupen.
Is het dan gewoon zo dat als jij bijvoorbeeld groupt maar je dood de mob in je eentje, dat jij alle exp krijgt en de mensen in je group niets? Dan is het goed, als de exp anders gewoon door 2/3'en gedeeld wordt doe ik maar beter niet groupen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op 29 december 2002 @ 16:32:
[...]

ik zal het ffe normaal uitleggen een CC is een creditcard en die heb ik niet,nouww heb ik gehoord dat je ook gametime kunt kopen dat vroeg ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 29 December 2002 @ 19:25:
[...]

ik zal het ffe normaal uitleggen een CC is een creditcard en die heb ik niet,nouww heb ik gehoord dat je ook gametime kunt kopen dat vroeg ik
De enige manier om te betalen is met een creditcard, je kunt geen gametime oid kopen...

Weten jullie trouwens goede sites over DAoC? Met veel/goede info/tips etc. :)

[ Voor 12% gewijzigd door Hi-Sintar op 29-12-2002 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:26
Een vriend van me is helemaal verslaafd aan dit spel en wil me overtuigen. However, ik ben geen voorstander van pay-to-play-online als je het spel zelf al moet kopen.

Ik heb echter effe snel een vraagje over servers. Het is toch zo dat alle servers aan elkaar gekoppeld zijn en dus iedereen van elke realm samen kunnen spelen onafhankelijk op welke server ze ingelogd zijn :?

Ik hoop dat ie me zijn cd snel leent, kan ik het eens uitproberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-07 20:07
Ik heb het ook maar ik heb geen credit kaart dus heb het 1 maandje gespeelt en was beetje erug verslaafd dus vin jmmr dat ik niet met rekening kan betalen maarjah :(

[ Voor 150% gewijzigd door Kraanwater op 29-12-2002 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-07 19:00
Hoe is het trouwens op de Euro server? Een klasgenoot van me speelt nl op de USA server omdat toen hij begon de euro server nogal brak was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraanwater
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22-07 20:07
Damns nu ik weer aan dit spel denkt komen de kriebels weer boven DAMN waarom willen me ouders geen creditcard nemen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op 29 December 2002 @ 20:30:

Ik heb echter effe snel een vraagje over servers. Het is toch zo dat alle servers aan elkaar gekoppeld zijn en dus iedereen van elke realm samen kunnen spelen onafhankelijk op welke server ze ingelogd zijn :?

Ik hoop dat ie me zijn cd snel leent, kan ik het eens uitproberen.
per server heb je 3 realms, en die kunnen elkaar aanvallen etc, maar je kunt niet samenspelen met realms van een andere server en tja aan zijn cd lenen heb je niks, of hij moet je zijn account en paswoord geven, maar dan kan hij weer niet spelen, dus ik denk nie dat hij dat doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 29 december 2002 @ 19:25:
[...]

Nee, het gametime idee is tot nu toe alleen beschikbaar bij Earth & Beyond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op 30 december 2002 @ 10:02:
[...]

En Ultima Online dacht ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op 30 december 2002 @ 10:02:
[...]

En ultima online en everquest en anarchy online geloof ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 30 december 2002 @ 11:44:
[...]

En Ultima Online dacht ik ook
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 14:54:
[...]

En ultima online en everquest en anarchy online geloof ik :p
Ehh ja :P 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ik zie dat op prydwen altijd de minste mensen aanwezig zijn, kan ik mijn character niet moven van prydwen naar excalibur ofzo?? Of moet ik dan helemaal opnieuw gaan beginnen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Hi-Sintar schreef op 30 December 2002 @ 16:40:
Ik zie dat op prydwen altijd de minste mensen aanwezig zijn, kan ik mijn character niet moven van prydwen naar excalibur ofzo?? Of moet ik dan helemaal opnieuw gaan beginnen ;(
Ja, dan moet je helemaal overnieuw beginnen. Maar ik zou bij Prydwen blijven omdat op Excalibur meer lamers te vinden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Verwijderd schreef op 30 December 2002 @ 09:21:
[...]

per server heb je 3 realms, en die kunnen elkaar aanvallen etc, maar je kunt niet samenspelen met realms van een andere server en tja aan zijn cd lenen heb je niks, of hij moet je zijn account en paswoord geven, maar dan kan hij weer niet spelen, dus ik denk nie dat hij dat doet :)
Hij heeft 3 accounts. 1 ervan verhuurt ie aan een vriend van hem die geen creditcard heeft. Hij gebruikt 1 account en ik heb gisteravond account nr. 3 gehad. Mocht het mij bevallen, dan huur ik deze van hem.

Hij heeft overigens de USA versie, die heb ik dus gisteravond hier geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Wel nep, op die account staan 2 midgard chars op de server waar die maar van me altijd speelt, alleen hij is Hibenria.

Is er echt geen oplossing om op die server toch als een andere realm te spelen? Chars deleten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Kaap schreef op 30 december 2002 @ 17:52:
Wel nep, op die account staan 2 midgard chars op de server waar die maar van me altijd speelt, alleen hij is Hibenria.

Is er echt geen oplossing om op die server toch als een andere realm te spelen? Chars deleten ofzo?
Ja, door al je chars te deleten en dan te restarten kun je weer realm kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Yep kwam er achter net. Waren toch maar lvl 1 en 2 chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Sorry voor de kick maar liggen de servers eruit ofzo? Ik werd opeens uit het spel gegooid (linkdead) en nu kan ik niet meer connecten, ook niet naar de update servers enzo. Ik kan natuurlijk wel internetten en mail ontvangen, dus aan mijn verbinding zou het niet moeten liggen...

[edit]
Hij doet 't weer :)

[ Voor 6% gewijzigd door Hi-Sintar op 03-01-2003 22:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 03 januari 2003 @ 22:34:
Sorry voor de kick maar liggen de servers eruit ofzo? Ik werd opeens uit het spel gegooid (linkdead) en nu kan ik niet meer connecten, ook niet naar de update servers enzo. Ik kan natuurlijk wel internetten en mail ontvangen, dus aan mijn verbinding zou het niet moeten liggen...

[edit]
Hij doet 't weer :)
Ja Mythic/GOA (Of wie de servers ook host) loopt enorm te klooien met de servers. Heb ook veel lag en ga linkdead.

Enneh... Niet naar Excalibur server gaan, 't is op prydwen veel leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als alles goed gaat kan ik vandaag weer spelen, ik heb m'n oude passwords etc terug gekregen van GOA, nu moet ik alleen wachten op m'n eigen CC en die zou dus vandaag moeten komen ( xs4all trouwens ook _/-\o_ )maare ik heb nog een vraag, is excalibur echt zo f*cked up door lamers? want ik hoor daar zoveel verhalen over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Verwijderd schreef op 04 januari 2003 @ 11:34:
als alles goed gaat kan ik vandaag weer spelen, ik heb m'n oude passwords etc terug gekregen van GOA, nu moet ik alleen wachten op m'n eigen CC en die zou dus vandaag moeten komen ( xs4all trouwens ook _/-\o_ )maare ik heb nog een vraag, is excalibur echt zo f*cked up door lamers? want ik hoor daar zoveel verhalen over
yup, dat is echt zo. Ga gewoon naar prydwen, misschien wat minder mensen. Maar geen lamers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ahhh goed om wat daocers hier te zien :)
ik speel op alb / exc in een nederlandse guild genaamd Defectu Virium Elite
Ik cu guys wel online

Zorewin lvl 50 Minstrel Eagle Knight Proud Member of Defectu Virium Elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Ik weet niet maar als ik zo de berichten op verschillende fora moet geloven zitten ze echt hevig te ruzieen in Albion...Echt kinderachtig lijkt het allemaal, de ene zegt 'jij hebt mij niet meegeholpen' de ander zegt 'ik mag spelen hoe ik zelf wil als ik er maar plezier aan beleef' enz. Als ik nu de keus had om opnieuw te beginnen zou ik misschien voor Hibernia gaan...Maar ik heb zelf in het spel helemaal geen last gehad van ruzieende mensen, iedereen wilt graag helpen en de sfeer is uitstekend op prydwen/albion. Maar misschien verandert dat wel als mijn level wat hoger is, want ik ben nu voornamelijk aan het solo'en.

Ik vroeg gisteren trouwens 3silver aan iemand omdat ik net 3 silver tekort kwam om armor te kopen (een coif), die gast gaf mij gewoon 3 gold :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helaas m'n CC nog niet gekregen, maar gelukkig xs4all wel :*)
zelf denk ik er over om hibbie of midgard te gaan op pwyrden, van albion heb ik nu ff genoeg ( heb daar 4 maand op gespeeld, maar als albion de zwakste is op pwyrden denk ik dat ik wel albion word ) maar ik moet net ff beslissen welke class ik word, ik denk dat ik een buff/heal class word, daarmee kun je nooit de fout in gaan :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2003 10:25 . Reden: spelfoutjes! ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 05 January 2003 @ 09:49:
helaas m'n CC nog niet gekregen, maar gelukkig xs4all wel :*)
zelf denk ik er over om hibbie of midgard te gaan op pwyrden, van albion heb ik nu ff genoeg ( heb daar 4 maand op gespeeld, maar als albion de zwakste is op pwyrden denk ik dat ik wel albion word ) maar ik moet net ff beslissen welke class ik word, ik denk dat ik een buff/heal class word, daarmee kun je nooit de fout in gaan :)
Albion is inderdaad de underdog op prydwen...Maar binnen enkele weken komt dat wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Hi-Sintar schreef op 05 January 2003 @ 16:58:
[...]

Albion is inderdaad de underdog op prydwen...Maar binnen enkele weken komt dat wel goed ;)
Nogal logisch, tis gewoon bagger 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
ff vraagje, hoe kan ik mijn character van voren bekijken eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCommando
Hi-Sintar schreef op 05 January 2003 @ 23:29:
ff vraagje, hoe kan ik mijn character van voren bekijken eigenlijk?
~ en dan met de pijltjes camera moven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi-Sintar schreef op 05 January 2003 @ 16:58:
[...]

Albion is niet de underdog, dat is Hibernia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchCommando schreef op 05 januari 2003 @ 23:07:
[...]

Nogal logisch, tis gewoon bagger 8)7
triest ben jij zeg

We hebben wel even alle Strenght relics..

/me baalt dat hij zich laat verlagen tot DutchCommando's niveau

Thegreatest: Nog steeds cash nodig? /send vanavond even naar Chandler ... kom ik je wel opzoeken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2003 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hi-Sintar
Verwijderd schreef op 14 januari 2003 @ 10:32:
[...]

triest ben jij zeg

We hebben wel even alle Strenght relics..

/me baalt dat hij zich laat verlagen tot DutchCommando's niveau

Thegreatest: Nog steeds cash nodig? /send vanavond even naar Chandler ... kom ik je wel opzoeken.
Jah zou wel erg fijn zijn..maar ik speel DAoC al 4-5 dagen niet meer ;(. Helaas te weinig tijd @ the moment, maar ik zal kijken ik kom straks wel ff een kijkje nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk wat love voor Albion... nog steeds geen insta mezz of minstrel love, maar goed het is een beginnetje.

1.59B - Spells and Suchlike
from Sanya Thomas
2003-01-14 15:00:34

Read them and enjoy:

=====================================

Dark Age of Camelot

Version 1.59b Test Release Notes

Tuesday, January 14, 2003

=====================================

NEW THINGS AND BUG FIXES

- We fixed a bug where sometimes, in rare cases, guild would be created using the same guild number. This led to problems where guild messages of the day showed messages from other guilds, mis-assignment of guild emblems, etc.

SPELL NOTES

We've taken a long look at Albion's spellcasting classes with an eye towards making them more functional, as well as more fun to play. These changes are now up for testing, please let us know what you think.

Cleric Changes

- The Smite spec Holy Anger line has had its range increased to 1500 and casting time reduced to 3 seconds.

- The Smite baseline stun (Stunning Flash line) has had its range increased to 1350.

Theurgist Changes

- Theurgist elementals can no longer be rooted or mezzed.

- Theurgist Confusing Gust line has had its radius raised to 350.

- Increased range of Theurgist summons to 2000.

Wizard Changes

- Reduced casting time of Burst of Steam line to 2.5 seconds, which matches the Spiritmaster and Enchanter PBAE cast times.

Friar Changes

- Increased duration of all Friar self buffs to 15 minutes.

Sorcerer/Cabalist Changes

- Increased value on L48 self shield Nullify Offense to 250.

Sorcerer Changes

- Sorcerers can now charm any monster type. This should strengthen their Mind spec considerably, and facilitate better charming in dungeons (where many monsters are undead).

- Added Minion Control to the Sorcerer RA list.

- Increased radius of Fog, Blanket and Cloud of Senility to 350.

- Added a power regen buff to Mind spec list so that all three realms have a version of this spell:

5 Comprehension of Power
15 Perception of Power
26 Perspicuity of Power
36 Cognition of Power
46 Lucidity of Power

- Instead of adding more crowd control to any realm, Sorcerers are getting two new ways of dealing with crowd control.

1) Added a self mez-duration reduction buff to Mind Spec.

16 Shield Mind
27 Harden Mind
35 Steel Mind
45 Invulnerable Mind

2) Added group mez-duration reduction chant to Mind Spec.

29 Solidarity of Mind
39 Unity of Mind
49 Brotherhood of the Mind

General Magic Changes

- Increased duration of all self-only buffs that had 10 minute timers to 15 minutes.

- Fixed a delve bug that affected the "cast time" print. Spells with fractional cast times were truncating the fractional component, so spells with 2.5 second cast times (for example) were listed as 2 seconds. Unless noted elsewhere in the patch notes, no cast times actually changed, they just print correctly now. Please note that spells on the Camelot Herald have always included the fractions of a second; it is only the delve print function that is being updated.
Pagina: 1