Toon posts:

Muis kapot?!?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal! Ik weet het, niet erg interessant zo'n muis topic.

Maar goed, sinds kort doet mijn M$ PS/2 muis nogal raar! Na een tijdje (van 1 seconde tot een paar uur) wil de muis niet meer naar links of rechts. Voor de rest functioneert ie nog prima, behalve de horizontale bewegingen. Wanneer dit gebeurt blijft de muis in deze toestand tot ik of de muis er uit haal en weer opnieuwe inplug of opnieuw opstart.

Het kan niet aan de PS/2 poort liggen want ik heb het geprobeerd met een PS/2 -> serial convertor en daar gebeurt precies hetzelfde! Andere muis werkt prima! EN... de muis is natuurlijk niet vies of zo! :P

Dus wat zou dit doen triggeren? Een kabelbreuk?!? :?

Thanks!
Tymon

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 10:02
ehm, misschien nog garantie op zitten?? gewoon terug gaan en een nieuwe krijgen?

lijkt me dat et mechanisme binnenin niet goed functioneerd

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Verwijderd

het lijkt mij ook dat het een mechanisch probleem is :S dat is dus balen. dat word terug brengen of een nieuwe kopen. als er geen garantie op zit dan is dat echt balen voor je. misschien zelf repareren?

• SuperPaddo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
(overleden)
Soortgelijks heb ik ook ooit is gehad. Gewoon de muis openschreoven en kijken of allesnog goed op zn plaats zit, zo nee? Ff alles goed "drukken". Dit was trouwens een muis met een bal :P

Als je een opticsche hebt zou ik dat niet doen.

Grolsch Royce!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-02 10:02
lijkt me dat als et een optische muis is dat ie niet de opmerking maakt dat et niet vies is :P

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 23:20:
...de muis er uit haal en weer opnieuwe inplug of opnieuw opstart...
Hier zou ik mee oppassen, kan je je PS/2 poorten nog wel eens mee opblazen

Lees verder de FAQ eens mbt begroetingen onder posts

• Wokkels
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22-07 06:59

Wokkels

Het lekkerste zoutje

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 23:57:
het lijkt mij ook dat het een mechanisch probleem is
ik denk het eigenlijk niet....aangezien het sporadisch optreedt...

heb je nog garantie? terug naar de winkel.

niet? je zou hem natuurlijk gewoon open kunnen schroeven en kijken of die twee zwarte busjes (meestal zwart en van plastic :+) nog goed zitten en natuurlijk of er geen overduidelijke losse draadjes zijn.

anders: koop gewoon een nieuwe, is wel zo makkelijk en als optie 2 geen uitsluitsel geeft kom je er toch niet achter wat het probleem is ;)

Permanent wintericon!

• kimielco
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-12-2025
Mocht een optische muis dan kun je gewoon ms bellen aan geven dat hij niet meer funtioneerd je krijgt gewoon een nwe, ik geloof dat ms op zijn producten 5 jr garantie geven. Gewoon even met ms bellen
Pagina: 1