[Max Payne] Terug naar windows bij laden

Pagina: 1
Acties:

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-02 23:41
Heb probleempje met Max Payne, elke keer als ik een nieuw spel wil starten of de tutorial wil gaan doen stopt het spel (bij ongeveer de helft van het totale laden) en gaat terug naar windows. (hij komt dus wel gewoon in het menu en laat intro filmpje zien).
Heeft iemand hier ook last van gehad, weet dat het ouder spel is maar ik vindt nog steeds zwaar rulen. Eerst een "foute versie" maar nou heb ik de hele.
Ik heb al verschillende resoluties geprobeerd, nieuwste driver geinstalleerd en het spel in verschillende OS proberen op te starten (via win XP prog. comp.).

specs.:
XP 2000+
512 ddr
80 gb
GF 4 TI 4400
win XP pro

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Laten we eerst stellen dat als je compatibiliteits modus gebruikt, je niet het desbetreffende besturings systeem gebruikt (was dat maar waar, dan waren er een stuk minder problemen ;)), Windows XP probeert het desbetreffende OS te emuleren, maar dat lukt niet altijd :{...

Ik heb even gekeken naar andere sites, het kan wel voorkomen dat Max Payne het goed doet maar meestal niet, er wordt dan ook vaak aangeraden om een dual boot met win98 of iets dergelijks te gebruiken... maargoed, dat is niet echt een oplossing...
Je kunt gaan proberen om het spel naar de nieuwste versie te patchen (tenminste, als je dat nog niet hebt gedaan ;))

[ Voor 8% gewijzigd door White Dust op 24-12-2002 23:44 . Reden: aanvulling ]

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-02 23:41
doh, dan denk je dat je alles hebt gedann om hier te mogen posten vergeet je de meest voor de hand liggende 8)7

Anyway de patch moet het inderdaad oplossen:

01/21 - Max Payne v1.05 Patch: A new patch has been released to help out with two problems some users encounter with the game. The patch addresses these issues:

Game exits with the error message "Out of memory vertex buffer".
Game exits when loading a new level. <---- !

Nou in ieder geval bedankt :*)

Verwijderd

het is ZEKER weten de patch die dat fixt heb het zelf ook gehad

in 2k en xp

maar het kan ook zijn omdat je een minder legale versie hebt

Verwijderd

hij zegt toch al dat hij een nieuwe versie gekocht heeft.

Had het probleem trouwens ook & nu nog steeds. Ga ook wel eens pachten dan :P

ps . toch grappig hoe de tijd vooruit gaat. vorig jaar met kerst zat ik dat spel nog supersnel te spelen (moest binnen een week terug; was van de bieb) en nu is het al weer een klassieker met een hele bult prijzen in de zak :D. Ode aan Max Payne!

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 22:39 ]

Verwijderd

Heb ooit ook wel een dergelijk probleem gehad, was wel met win98... Max Payne knalde er regelmatig uit, ook opnieuw installeren van OS en MP werkte niet. Toen bleek het later aan kapot geheugen te liggen, al was MP het enige spel dat er problemen mee leek te hebben.

Oh well, hoop dat de patch het bij jou wel oplost :)
Pagina: 1