RA2: waar zie je de kosten van units. etc..

Pagina: 1
Acties:

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:07
Vroeger zag je hoeveel bv. een Barrack kostte,
nu bij RA2 zie ik dit niet meer (ook bij TS niet)
Kijk ik nu hier overheen of zie je gewoonweg niet wat gebouwen en units kosten???

mvg,
BNX

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:04

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Als je je muist stilhoudt boven het menu kun je het toch zien?

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05-2025

X-Terminator187

"Astalavista"

Volgens mij moet je "tool-tips" aan hebben staan bij options en dan gewoon je muis boven een unit of gebouw in de bouwlijst aan de linkerkant houden.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:07
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 15:43 schreef X-Terminator het volgende:
Volgens mij moet je "tool-tips" aan hebben staan bij options en dan gewoon je muis boven een unit of gebouw in de bouwlijst aan de linkerkant houden.[/quote]ja klopt, ik had alles uitgevinkt zoals die irri groene lijnen en de tooltips,

thanx

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Verwijderd

je kan natuurlijk ook aanpassen (maar eerst eerlijk uitspelen he...net zoals ik)

als je de ra2.mix opend in WORD (niet een andere text editor) en je zoekt op rules (ctrl + F) en doe dat nog een keer (zoek dus 2x op rules

dan kan je het daar ook aanpassen (is een beetrje rommelig maar als je goed leest kom je er wel uit)

P.S. je kan dan ook zien dat RA2 over TS heen gemaakt is (netzoals windows 98 over 95 heen gemaakt is)

want je komt GDI, NOD en Tiberium in de texten tegen....het heeft geen zin om die ook nog aan te passen....

Succes