Wij hebben hier windows me op de computer staan, en telkens als je kazaa opstart werkt alles in een keer tig keer zo traag haast in slowmotion. Verder draaien tegelijkertijd zone alarm, esafe desktop (virusscan). Wat is er mis?
Verwijderd
Om eerlijk te zijn vind ik Windows ME een rampen pakket.
Ik zal dan ook absoluut niet verbaasd staan te kijken als ME het probleem veroorzaakt.
Zelf zou ik zeggen, installeer Windows 98 of XP.
Ik zal dan ook absoluut niet verbaasd staan te kijken als ME het probleem veroorzaakt.
Zelf zou ik zeggen, installeer Windows 98 of XP.
veel data verkeerd -> zone alarm vertraagt
kazaa vertraagt -> veel i/o handelingen te scannen door esafe....
maar het ligt eraan wat voor pc? hebben we het hier over een p1 of een p2 ....
dat zou veel verklaren.
als ik mijn norton AV op alles scannen zet merk ik het ook wel op mijn TB800
kazaa vertraagt -> veel i/o handelingen te scannen door esafe....
maar het ligt eraan wat voor pc? hebben we het hier over een p1 of een p2 ....
dat zou veel verklaren.
als ik mijn norton AV op alles scannen zet merk ik het ook wel op mijn TB800
[ Voor 8% gewijzigd door Mr.Nobody op 24-12-2002 22:05 . Reden: typo's ]
Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)
Verwijderd
kazaalite heeft net als de gewone kazaa bij mij ook de neiging om heel erg veel processorkracht te vreten, weiliswaar in win2k, en ik heb hier nog eigenlijk geen oplossing voor gevonden.
het ligt denk ik aan het aantal downloads tegelijk.
het ligt denk ik aan het aantal downloads tegelijk.
Verwijderd
Het probleem ligt volgens mij niet in de processorkracht, ook het aantal downlaods maakt niets uit (heb er 2 tot 25 tegelijk gehad). Bij mij gaat de HD stroef lopen, ledje brand continue en als je kazaa afsluit dan kost het +/- 5 minuten voordat je HD weer normaal loopt (en de pjoeter weer op normale snelheid door kan draven).
Ik denk dat er ergens een bugje zit in kazaa, dat ie te veel bezig is met het refreshen van bestanden ofzo.
Ik denk dat er ergens een bugje zit in kazaa, dat ie te veel bezig is met het refreshen van bestanden ofzo.
Het ligt in ieder geval niet aan de pc dat is een amd athlon 1 Ghz met 256md sdram. Maar ik heb hetzelfde probleem met kazaa lite. Ik heb ook al eens geprobeerd alle programma's op de achtergrond uit te zetten. Hielp ook nie. En windows xp ofzo installeren is ook geen optie.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 16:59 ]
Pagina: 1