• @baddon
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:54
Net gekregen. Heeft zeer onduidelijke handleiding. Heb al lopen zoeken hiero en op de samsung site. Heb al 4 cd's gebrand (ISO) mijn dvd speler kan ze gewoon afspelen (stand-alone in de huiskamer). Maar deze samsung mp3-cd speler blijft maar aangeven dat het een audiocd is met 1 track en speelt vervolgens alleen maar ruis af. Ik heb ook al geprobeerd om de mp3's in een map te zetten op de root van de cd. En er zit geen knopje op de cd speler waarmee ik kan zeggen DIT is een mp3-cd en dit is een muziek cd...HELP!

• marshal
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-12-2025

marshal

Reality beats fiction by far

Zou kunnen dat het ic dat mp3 omzet naar muziek kapot is.
Ik zou hoe dan ook terug gaan naar de winkel. Zeker als hij net nieuw is.

• @baddon
Dr is dus niet een speciale wijze waarop een mp3 cd gebrand moet worden? Gewoon een cd volplempen met mp3's zou gewoon moeten werken?

• Aiolos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
(jarig!)
Gewoon een data cd met mp3's behoort te werken. Mijn Iriver IMP350 doet dat ook gewoon. Multisessie of packetwrite werkt niet altijd even goed, maar 1 sessie met mp3's, werkt altijd.
Dus waarschijnlijk gewoon een kapot apparaatje.

Stuur me een PM voor Wemos D1 shields voor het uitlezen van slimme meters of modbus apparaten (zie ook V&A: https://tweakers.net/aanbod/user/47321/)

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-02 17:30

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb ook zo'n Samsung Discman. Werkt zonder problemen.
Per CD een directory met MP3's, het duurt even voor dat ie ze gescant heeft, maar het werkt. Zelfs met nog een aantal losse MP3's in root.
Ik zou morgen lekker terug gaan naar de winkel en om een nieuwe vragen.

• @baddon
OK thnx voor de hulp morgen eff lekker zeuren @ de winkel ;)

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

En hoe is het zeuren gegaan?
Ik bedacht me trouwens nog wat; de MP3 CD's die je hebt geprobeerd waren die sessions closed? Mogelijk dat als je een CD open laat dat die MP3 speler het dan niet doet.

• MauriX
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-05-2022
Even over die MP3 cd's. Je kunt toch gewoon een data cd maken met verschillende mappen e.d. En die kan toch een cd speler die mp3 cd's ondersteunt gewoon lezen?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

He Coenen, nog steeds lekker in de States?":P

Maakt het misschien uit of je Joliet kiest of niet? (8 of 32 leestekens.. ;) ).

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

offtopic:
Het gaat lekker hier, ik zou eigenlijk alleen wat meer in de zon moeten gaan zitten, ipv steeds achter dat scherm blijven plakken.

Ik heb geen idee of ik Joliet heb gebruikt, branden en gaan was het voor mij.
En het is toch wel erg makkelijk als je een lange vlucht door moet. :)

Die speler doet het trouwens erg leuk, alles komt netjes het beeld door scrollen.
Het duurt alleen even voor dat ie klaar is met een CD scannen.

[ Voor 20% gewijzigd door Coenen op 27-12-2002 21:34 ]

Verwijderd

Ik zal deze oude topic maar uit de sloot vissen omdat ik op zoek ben naar een MP3CD speler totdat HD-spelers betaalbaar zijn: speelt deze Samsung ook VBR CD's goed af? (bv. de Lame encoded met --alt-preset standard) Ik zit hier naar de gedownloade gebruiksaanwijzing te staren, maar "vbr" en "varia" komen er niet in voor.
Pagina: 1