Vibramoter 5210??

Pagina: 1
Acties:

• Rendier2710
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-08 13:20
Hallo,

ik heb hier een 5210, maar hij trilt niet. Ik zou graag willen weten waar de vibra moter precies zit in zo'n ding. Heeft iemand daar een schema van?? Kun je dat ding zien zonder de torqs los te draaien?

Oh ja en de trilfunctie staat wel aan ;-))

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 08:35

Korakal

Up up up!

Je trilmotor _hoeft_ niet kapot te zijn, het kan ook een softwarestoring zijn die komen helaas vaker voor bij Nokia :/

Ik kan je niet vertellen waar 'ie zit, maar als je nog garantie hebt zou ik er niet aan gaan rommelen....

• Expander
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In mijn 3210 (zelf ingebouwd) zit ie ergens onder de antenne, die af te nemen is. Er zit een metalen plaatje met een uitsparing gebogen voor het motortje. Als je het plaatje losschroeft kan je bij het motortje.

Maar je moet hiervoor dus schroeven idd.. Softwarestoring is met garantie zo verholpen d8 ik..

Expanding the inexpandable

Verwijderd

Nou.. de kans is zeer groot dat d trilmotor het heeft begeven.

Werk namelijk zelf als reparateur bij een Nokia Servicepoint en het komt erg vaak voor dat we 5210's terug krijgen met een trilmotor die defect is.

Tip: Zelf niet aan sleutelen, valt gewoon onder de Nokia Garantie, ff naar een service point bij jouw in de buurt en ze kunnen het motortje zo vervangen.
Dat is binnen 5 minuten gedaan..