Toon posts:

DXR3 MPEG Kaart Zwart-Wit beeld.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus met m'n DXR3 MPEG kaart m'n signaal naar de videorecorder sturen,
maar ik krijg alleen maar zwart wit beeld. Macrovision is niet het probleem :)

Ik las net op het forum iets over dat de videorecorder geen S-Video signaal zou kunnen ondersteunen, als dit zo is, krijg ik dan helemaal geen beeld of kan dit zich ook uiten in kleurloos beeld ;(

de instelling staat op Pal maar ook NTSC werkt niet goed dus dit is niet het probleem, ik heb ook allebei de scart ingangen geprobeerd, beide zonder resultaat.

via Composite werkt het wel alleen is S-VHS wel wat mooier, tenminste ik heb het gecheckt met een audio kabel (tulp).
tenzij Composiet net zo goed beeld zou moeten geven.

bij voorbaat dank voor de hulp. _/-\o_

• JHMvP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-04 13:40

JHMvP

Veritas logica est

Mijn televisie (Sony) ondersteunt ook geen S-Video en geeft net als bij jou WEL beeld maar slechts in zwartwit...

AS/400, Linux, Novell, Windows, DOS, OS/2...luck has nothing to do with it.
*** Ignorance and nonchalance will lead us happily into slavery of evil ***

Verwijderd

Topicstarter
weet ik voldoende, dank je.

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:14

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

S-video zonder ondersteuning op een tv of video geef idd z/w beeld. Er zit dan niks anders op dan Composiet. Maar als je een goede kabel gebruikt (dus geen audio kabeltje, maar een echte 75 Ohm's videokabel) dan krijg je beeld dat niet van s-video is te onderscheiden (zeker niet nadat je het op vhs hebt opgenomen)

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een audiokabel gekocht van 10 meter, perfect beeld.

kan 't dan nog perfecter? :)

bedankt in elk geval.

Verwijderd

S-VHS is wel wat anders dan S-video hoor :p

Verder is er voor zover ik weet een hele FAQ gemaakt over t zwartwitte scherm bij TV-out (s-video / composiet) :X
Pagina: 1