ik wil op 28 december van de radio de jaarmix 2002 van dj sandstorm opnemen op de op pc de link tussen radio en pc is er al nu alleen nog een programa om het op te slaan het liefst als mp3 meteen. dat moet kunnen gezien de spec`s van mijn bak. ps de geluids recorder kan maar 60 seconden opnemen.
Zoek eens naar messer recording. Of download de complete mix een paar dagen later vanaf djsandstrom.comVerwijderd schreef op 24 december 2002 @ 21:17:
ik wil op 28 december van de radio de jaarmix 2002 van dj sandstorm opnemen op de op pc de link tussen radio en pc is er al nu alleen nog een programa om het op te slaan het liefst als mp3 meteen. dat moet kunnen gezien de spec`s van mijn bak. ps de geluids recorder kan maar 60 seconden opnemen.
vraagje hoe met nero ??
ik wil de mix de volgende dag op mijn mp3 speler hebben ivm famiie bezoek. en die download site van hem is brak.
gevonden sorry maar aan nero had ik nooit gedacht.
ik vraag wel een hangslotje aan.
ik wil de mix de volgende dag op mijn mp3 speler hebben ivm famiie bezoek. en die download site van hem is brak.
gevonden sorry maar aan nero had ik nooit gedacht.
ik vraag wel een hangslotje aan.
[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 21:24 ]
Verwijderd
nero wave editor. is een primitief audio bewerkings progje dat gewoon bij nero zit, maar het werkt welVerwijderd schreef op 24 december 2002 @ 21:21:
vraagje hoe met nero ??
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()