Toon posts:

MSI Bluetooth MS-6967 internet sharing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de volgende situatie:

Een computer met daarin een Realtek netwerkkaart en een Linksys-router die ervoor zorgt dat ik een gateway krijg naar het internet. Mijn nic heeft een ip-adres 192.168.1.100 en mijn router 192.168.1.1.

Nu heb ik onlangs een Bluetooth dongle van MSI gekocht met het idee dat ik daarmee (met 2 dongles) internet draadloos (en goedkoop) op mijn laptop krijg maar ik kom er niet uit. Er zit een optie "Network Access" op die je in staat steld op het netwerk te komen met bluetooth maar ik krijg het niet voor mekaar. Ik heb mijn laptop nu zover gekregen een connectie te krijgen en inderdaad kan ik mijn computer "pingen" en mijn laptop uiteraard maar ik kan niet mijn router pingen dus ook niet mijn internet aanspreken. Ik heb al de optie IP FORWARDING geprobeerd via Windows XP maar nog krijg ik hem niet zover de internet verbinding op mijn laptop te krijgen moet ik zoiets als winroute gaan gebruiken??

HELP!!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:02

LopeZ

Too much is never enough

Move OH -> NT

• ronaldvs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 04:25
IK neem aan dat je op je vaste computer ICS hebt draaien ? Dat is namelijk noodzakelijk aangezien de laptop niet direct contact maakt met de router.

Specs

Verwijderd

heb het zelfde probleem hier :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 11:11:
heb het zelfde probleem hier :(
heb nu maybe een oplossing als het werkt mail ik het je wel
heb een oplossing als je je mail even post of naar mij maild: mrgshock@hotmail.com dan stuur ik je een .doc waar in staat hoe het moet.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2002 22:20 ]