Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[SIM]Siemens SIMkaart problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ok, ik ben vandaag overgestapt van een siemens s25 naar een siemens c45.
Helemaal tevreden enzo, maar 1 probleem.
De simkaart van mijn s25 (met abbo, en nrs erop), schijnt van een verouderd type te zijn, en paste niet in mijn nieuwe c45.
Dus is bij de winkel mijn sim gekopieerd op een nieuwe. vervolgens is er een fax naar kpn gegaan. Ik mocht mijn nieuwe telefoon niet aandoen totdat mijn oude telefoon geen netwerk meer kon vinden. Gedaan, en vervolgens de nieuwe telefoon aangezet. Werkt goed, heb hetzelfde nummer en kan ook bellen met mn c45. Enige probleem: mn telefoonboek is kwijt, ik kan mijn eigen nummers niet meer vinden. Dit zou toch mee gekopieerd moeten zijn in de winkel?

Nu heb ik eens iemand zijn telefoonboek van een sim af zien halen met een nokia, dmv een optie die iets als "sim kopieren" heette, maar die kan ik op mijn c45 niet vinden....
Heeft iemand een idee hoe ik mijn telefoonboek weer terug kan krijgen?
Liefst nog deze kerst, dus niet replyen met "ga bij de winkel vragen" graag.. :)

Verwijderd

ze zitten niet nog in je S25?

Als dat zo is kan je ze dmv een datakabel opslaan en in je C45 zetten.

Andere oplossingen weet ik zo niet. Behalve natuurlijk terug naar de winkel ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hmzzz, ik dacht dat die nummers op de sim werden opgeslagen, maar nu ik er over na denk, die staan natuurlijk in die s25....
Nu nog zoŽn datakabel versieren...

Verwijderd

Misschien is het handig om de keuze SIM te kiezen als opslagmedium. Nu leest hij waarschijnlijk alleen telefoon. Selecteer dus de optie sim als actieve geheugen en dan zou het moeten werken.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-11 11:26

Korakal

Up up up!

Mochten ze nog op je S25 staan, en je wilt ze via je SIM overzetten, dan moet je dat helaas wel per record doen, dat kan niet ineens allemaal tegelijk :/

Datakabeltje lenen/kopen is dan een makkelijkere oplossing...

[ Voor 63% gewijzigd door Korakal op 24-12-2002 23:15 ]