Toon posts:

Digicam Nikon Coolpix 5700: waar kopen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik wil me de Nikon Coolpix 5700 gaan aanschaffen. Maar waar zou ik deze het best gaan halen omdat ie nogal vrij prijzig is. Ikzelf woon in Belgisch Limburg, dicht bij Weert. Zou ik die in Duitsland ergens goedkoop kunnen krijgen of zijn er in Nederland of België ook nog goedkopen?
thx

• mklerx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-03 11:39
Volgens pricewatch is Topvision het goedkoopst heb ik hem ook besteld binnen een week in huis.

Verwijderd

dat ding i secht super slegt veel ste goedkoop en duur en hij is ook heel goed

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 21:03:
:?

En probeer ook eens normaal nederlands, leest veel beter.

Verwijderd

Ja indd... Wat behoort daar te staan ?

• lastramada
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-12-2021
Niet doen, ik heb er zelf een
De camera heeft ernstige problemen met scherptellen als er ook maar iets te weinig licht is. Ik baal als een stekker want voor zoveel geld hoop je toch wel eens probleemloos te kunnen fotgraferen!! Nikon heeft altijd hoog in het vaandel
gestaan maar onderkent zelf dit probleem ten zeerste.
Neem een Sony F 717, heb je 't nieuwsts van 't nieuwste en de camera is goed door ontwikkeld. Je moet het zelf weten maar als je wat forums afgaat kom je er gauw achter dat de 5700 kopen zonde van je geld is en ik kan het weten!!

http://forums.dpreview.co...orum=1007&message=4017355

Succes, Fred :(

• lastramada
[quote]lastramada schreef op 24 december 2002 @ 21:41:
Niet doen, ik heb er zelf een
De camera heeft ernstige problemen met scherpstellen als er ook maar iets te weinig licht is. Ik baal als een stekker want voor zoveel geld hoop je toch wel eens probleemloos te kunnen fotgraferen!! Nikon heeft altijd hoog in het vaandel
gestaan maar onderkent zelf dit probleem ten zeerste.
Neem een Sony F 717, heb je 't nieuwsts van 't nieuwste en de camera is goed door ontwikkeld. Je moet het zelf weten maar als je wat forums afgaat kom je er gauw achter dat de 5700 kopen zonde van je geld is en ik kan het weten!!

http://forums.dpreview.co...orum=1007&message=4017355

Succes, Fred :( (baal)

• mklerx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-03 11:39
De camera heeft ernstige problemen met scherpstellen als er ook maar iets te weinig licht is.
Ja daar heb ik ook wel last van. Ik heb het in de meeste gevallen opgelost door handmatig een hele korte sluitertijd te kiezen. Maar lekker werkt het niet nee....

• lastramada
mklerx schreef op 24 december 2002 @ 21:55:
[...]

Ja daar heb ik ook wel last van. Ik heb het in de meeste gevallen opgelost door handmatig een hele korte sluitertijd te kiezen. Maar lekker werkt het niet nee....
Ja, maar daar word de scherpstelling niet beter of sneller van........
Als er ook maar ff te weinig licht is dan neemt dat ding gewoon wazige foto's.
Waar heb ik dan in godsnaam 5 miljoen pixels voor nodig?
Ik dacht voor bijna 1500 Euro (ja dikke 3000 piek) een zorgeloos werkend toestel
te hebben aangeschaft. Tot overmaat van ramp zit er ook nog een zogenaamde dode pixel in wat nix anders wil zeggen dat er in al je foto's een groene pit zit en
nog in het midden ook en als je inzoomt word die pit alleen maar groter.
Pffffff, echt balen hoor. :+

Verwijderd

Topicstarter
ok, die nikon die is al buiten strijd als ik de kritieken zo hoor, maar nu is mijn oog gevallen op een Minolta Dimage 7Hi . Is dit dan een goed toestel of zou dit ook een kat in de zak zijn

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-01 09:29

bloasfist

Slot-A Crew

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 21:03:
Veel "ste" goedkoop en duur. Wtf moet ik me daar bij voorstellen. Het lijkt wel of er hier iemand zit te typen die net kan lezen en schrijven man!

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Je hebt de tweakers pricewatch voor de prijzen in NL, en voor het importeren uit buitenland bestaan er meerdere topics.
Over de 5700 is veel besproken hier (alsmede shops daarvoor)

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.