[SP] geen geluid in tuxracer...

Pagina: 1
Acties:

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 20:58

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Topicstarter
Ik heb (read the title ;) ) geen geluid in het spelletje TuxRacer... Ik heb al eerder een topic hierover gepost (lang geleden Geen geluid in Tuxracer (en ook nog eens slecht beeld...)), dat was over slecht beeld en _geen_ geluid... Dat van het slechte beeld was een kwestie van instellen, maar het geluid doet nog steeds niks... En dat terwijl het geluid verder gewoon werkt... :?

edit: dit is geen dubbel topic! in het topic waarnaar de link wijst, kwamen namelijk alleen maar tips over het beeld binnen, en daar heb ik dus nu niet veel aan :X )

[ Voor 18% gewijzigd door Whieee op 24-12-2002 19:55 ]

Launching containers into space

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Aan het vorige topic neem ik aan dat je linux gebruikt? Lijkt me wel handig om er even bij te zetten ;)

Doet het geluid het voor de rest wel? Anders heb je waarschijnlijk gewoon de verkeerde rechten ingesteld. Je krijgt ook geen foutmeldingen ofzo? Volume staat ook open?

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-02 20:58

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Topicstarter
Timpie schreef op 24 December 2002 @ 21:15:
Aan het vorige topic neem ik aan dat je linux gebruikt? Lijkt me wel handig om er even bij te zetten ;)

Doet het geluid het voor de rest wel? Anders heb je waarschijnlijk gewoon de verkeerde rechten ingesteld. Je krijgt ook geen foutmeldingen ofzo? Volume staat ook open?
ja het geluid werkt verder prima... Aan de rechten zal het ook niet liggen (UID = 0 ... ik werk dus als root :) ) en het volume.... (het niveau op GoT is aan het dalen, maar niet ZO erg :X :D

Launching containers into space

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08-2025

Tim

Whieee schreef op 24 December 2002 @ 21:18:
[...]

ja het geluid werkt verder prima... Aan de rechten zal het ook niet liggen (UID = 0 ... ik werk dus als root :) ) en het volume.... (het niveau op GoT is aan het dalen, maar niet ZO erg :X :D
Nouja, je weet maar nooit, ik was ook een keer vergeten /dev/mixer te chmodden :+

Misschien als normale user proberen?