Toon posts:

[Flash MX] preloader werkt, nu de rest...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik had hier eerder een topic geopend over een preloader. Deze werkt nu perfect, maar de rest van de site werkt nu niet :( Op een een of andere manier wil ie niet normaal het filmpje afspelen. Ik heb meerdere scenes: 1 preloader, 2 intro filmpje, 3 homepage. Iedere keer zet ik bij bij de laatste keyframe go to and play next scene. Dit wil niet werken wanneer mn preloader ervoor zit. Als ik alle frames van de laatste twee scenes kopieer naar een nieuw filmpje, speelt flash het filmpje wel normaal af. Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?! Ik kan het even niet vinden. Blijkbaar gebeurd er iets in de preloader scene waardoor ie het filmpje niet meer normaal afspeelt...
[Dit is de fla file: http://home.wanadoo.nl/jvanderzijde/filmpje.fla]

Verwijderd

Ik ga nu even voor je kijken !!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 19:43:
Ik ga nu even voor je kijken !!
Zo das snel, super! alvast bedankt voor de moeite

Verwijderd

Probeer dit: gotoAndPlay(1);
Plaats dit in het 1e keyframe van de 2e scene (het filmpje dus)

Hopen dat het werkt

Verwijderd

Topicstarter
Het werkte, maar nadat ik er weer een beetje aan heb zitten werken werkt ie weer niet :? Echt heel vaag dit. Bij Flash 5 had ik nooit dit soort problemen... [/edit]

[ Voor 165% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 20:19 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje aan het klooien en ik kan niet vinden wat ik nu verkeerd heb gedaan. Alles wat ik gedaan heb is logisch en eigenlijk heel basic. Ik heb het boek van Macromedia nog doorgelezen en ook daar zeggen ze hetzelfde. Laatste keyframe de action nexscene() geven. Wanneer ik de twee scenes zonder preloader scene in een andere filmpje plak, speelt flash hem wel gewoon af. Er zit dus iets in de actionscript waardoor de rest van het filmpje niet meer wil werken :? Vreemd. Wat ik mij nu afvraag, komt dit nu door Flash MX [zeer onwaarschijnlijk, maarja] Hiervoor werkte ik met Flash 5 en toen heb ik nooit van dit soort dingen gehad. Het lijkt me heel onwaarschijnlijk, maarja. :)

edit:
iedereen nog een fijne kerst he! ;)

edit:
ik ben nu maar een andere preloader gaan maken, want dit is een ramp :( Deze werkt wel, en hiermee kan ik wel gewoon van scene naar scene gaan :? Waarom die andere nu niet wil werken snap ik nog steeds niet, maar daar ga ik nu even geen energie in steken. Dit topic mag op slot wat mij betreft

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-12-2002 14:55 ]

Pagina: 1