Toon posts:

[rh 8.0] tv stekkertje oid

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi,
ik heb vandaag een stekkertje gekregen die ik op me computer an kan sluiten en dan ook op me tv. alleen ik heb alles dus aangesloten volgens het boekje en ik zet me computer aan en ik krijg alleen een wit soort scherm maar ik hoor wel geluid.
Er zitten 2 functie's op die stekker, in en out als ik het geluid hoor staat ie op in.
wie weet hoe dit kan komen, (als jullie meer info willen moeten jullie het maar roepen, ik heb niet echt heel veel verstand van zulke dingen :P) en btw zou ik nu ook tv kunnen kijken op mijn computer? omdat er in en out functie's zijn?
ik draai onder rh 8.0 als dat er wat mee te maken kan hebben..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 19:41 ]

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Wat voor videokaart heb je? Wat heb je al ondernomen om het werkend te krijgen (aanpassingen in X-config etc.)? Wat voor input heeft dat stekkertje? Video en audio? Wat is precies 'een wit soort scherm'?

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

Topicstarter
kaart : g-force 2 32mb, mja zoals ik al zei ik weet niet echt waar ik moet beginnen maar wat zou ik aan moeten passen in XF86Config?
uhmz wat voor input *doos pak* het is van maxplay en heet dvd combo cable, de input is dus audio L en R (goh) S-video en composite ik weet niet welke welke is maar ik heb iig zo'n stekkertje met 4 kleine pinnetjes en 1 grote (plaatje zoek)

Afbeeldingslocatie: http://www.starlink-dss.com/RCA/S-Video%20Adapter.jpg
daar zou die inpassen, dus dat geeft je een klein id, een wit scherm mja wat moet ik daar nog meer over vertellen ik zie alleen maar wit maar hoor wel geluid

Verwijderd

Zie het nvidia draadje voor instellingen in je XF86Config voor de TV out. ;).

Verwijderd

Topicstarter
mja, heb je mischien iets meer info waar ik ongeveer moet kijken anders kan ik 2 uur gaan lezen oid voordat ik het gevonden heb..

• Solarsparc
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05:38
Maar dan heb je wel wat geleerd :P

Verwijderd

TuXx: in de FAQ op nvidia.com (in een van de appendixen) staat ook diezelfde informatie, kijk daar dan even rond...

Verwijderd

Zoals Beelzebubu al aangaf, deze vraag kan verder afgehandeld worden in het Het grote 'me nVidia drivers doent nie!' topic . Daar vind je info en links naar de documentatie van de NVidia drivers. Voortaan is het ook wel handig om inderdaad in je startpost de specs van in dit geval je videokaart te geven.

Op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.