[merge] Ankondiging schp geven?

Pagina: 1
Acties:

• Alex
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 19:26
Aankondiging over de merg heeft weer schopje nodig!

Of blijft hij nu weg?

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
* Harm schopt

Hmmm... werkt niet :+

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Vraag me af wat dat voor nut heeft want hij staat tenslotte nog altijd bovenaan.

• Harm
  • Niet online
Robin Vreuls schreef op 24 december 2002 @ 23:39:
Vraag me af wat dat voor nut heeft want hij staat tenslotte nog altijd bovenaan.
Kijk dan maar eens onderaan in het lijstje Reviews, features & aankondigingen. :) Daar staat hij bij mij niet meer in (maximaal 3 in het lijstje bij mij), er staan nu alleen maar Reviews in. In het lijstje van de .Plan's staat hij idd nog wel bovenaan, maar ja die staat onderaan op de FP... ;)

• Alex
Yeps en volgens mij was de internsie van Wouter om hem continue in dat rijtje te laten staan, maar vraga het anders ff aan Femme ofzow :) Offuhhh hebben ze een gezamelijke skivakantie :+?!!!!!!!!

Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Neuh, één keer in de maand een schopje is wel genoeg denk ik :).

Ik ben trouwens idd. om 20:10 weer geland op Schiphol, alleen dan vanaf een zonnig eiland en Femme was er afiak niet bij :P.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Harm
  • Niet online
Wouter Tinus schreef op 30 december 2002 @ 23:44:
Neuh, één keer in de maand een schopje is wel genoeg denk ik :).

Ik ben trouwens idd. om 20:10 weer geland op Schiphol, alleen dan vanaf een zonnig eiland en Femme was er afiak niet bij :P.
offtopic:
Welcome back :)
Leuke vakantie gehad?

[ Voor 4% gewijzigd door Harm op 31-12-2002 00:09 ]

• Alex
Tis 1 januari schoppen die handel :P

- Giphart

Pagina: 1