Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Kijk dan maar eens onderaan in het lijstje Reviews, features & aankondigingen.Robin Vreuls schreef op 24 december 2002 @ 23:39:
Vraag me af wat dat voor nut heeft want hij staat tenslotte nog altijd bovenaan.
Yeps en volgens mij was de internsie van Wouter om hem continue in dat rijtje te laten staan, maar vraga het anders ff aan Femme ofzow
Offuhhh hebben ze een gezamelijke skivakantie
?!!!!!!!!
Deze post is bestemd voor hen die een tegenwoordige tijd kunnen onderscheiden van een toekomstige halfvoorwaardelijke bepaalde subinverte plagiale aanvoegend intentioneel verleden tijd.
- Giphart
Neuh, één keer in de maand een schopje is wel genoeg denk ik
.
Ik ben trouwens idd. om 20:10 weer geland op Schiphol, alleen dan vanaf een zonnig eiland en Femme was er afiak niet bij
.
Ik ben trouwens idd. om 20:10 weer geland op Schiphol, alleen dan vanaf een zonnig eiland en Femme was er afiak niet bij
Professioneel Hyves-weigeraar
Wouter Tinus schreef op 30 december 2002 @ 23:44:
Neuh, één keer in de maand een schopje is wel genoeg denk ik.
Ik ben trouwens idd. om 20:10 weer geland op Schiphol, alleen dan vanaf een zonnig eiland en Femme was er afiak niet bij.
offtopic:
Welcome back
Leuke vakantie gehad?
Welcome back
Leuke vakantie gehad?
[ Voor 4% gewijzigd door Harm op 31-12-2002 00:09 ]
Tis 1 januari schoppen die handel
- Giphart
Pagina: 1