Toon posts:

naamsbekendheid website???

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben eigenlijk een leek op internet en vandaar deze post.
Ik ben hoofdredacteur van de website http://www.gameguide.nl.

Nu was mijn vraag hoe we naamsbekendheid konden verkrijgen over internet.
Of iemand die ons hierbij wil helpen.

Of op een of andere manier geld voor onze kan verdienen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Groetjes Ronald
Hoofdredacteur GameGuide.nl
Stichting NL-TEAM

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-03 07:21
Bij deze dus... standaard promo post lijkt me :)
Umm je site aanmelden bij 100en zoekmachines zal vast helpen.

XBO: Michaël#3318

Verwijderd

niet op deze manier :P Dit word gezien als spam.

Gewoon aanmelden bij andere websites en startpagina's doen het ook altijd goed weet ik uit ervaring :)

Maar begin eerst eens met een mooie, overzichtelijke index pagina. Die 2 banners/headers bovenaan zijn een beetje overbodig/lelijk, net als de 5 forumberichten op je index.

Voor meer tips zou je even naar http://www.sitechecks.nl kunnen gaan :)

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 19:23 ]

Verwijderd

Nu was mijn vraag hoe we naamsbekendheid konden verkrijgen over internet.
door te posten op Got :P

Maar goed het klinkt allemaal erg goedkoop dus hoe zorg je dat mensen juist op jou site komen als ze de info ook ergens anders kunnen vinden?
Eigenlijk simpel door te zorgen dat mensen zich thuis voelen op je site een voorbeeld? nou neem tweakers.net zie jij ooit grote reclame campagnes (vroeger dan) nee niet echt maar toch trokken ze mensen... waarom? omdat mensen zich hier thuis voelen. want als we de info ook ergens anders kunnen krijgen (en soms nog beter neem tomshardware) waarom komen we toch steeds hier weer terug?

dus als je nix hebt te bieden tja trek dan je geld lade maar open om mensen naar je site toe te krijgen en ze ook te houden( gratis spul weg geven helpt :*) )

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nefiorim schreef op 24 December 2002 @ 19:09:
Bij deze dus... standaard promo post lijkt me :)
Umm je site aanmelden bij 100en zoekmachines zal vast helpen.
Dat is ook maar een klein hulpmiddeltje, waarvan ik me overigens afvraag of het echt nodig is om er zo veel te doen. Eigenlijk is imo Google alleen belangrijk.
Als gebruikers gewoon niet naar dat onderwerp zoeken, dan heb je daardoor echt niet veel meer bezoekers. Keywords faken heeft ook geen zin, als ze zoeken naar bv 'auto' en ze krijgen een website die kantklospatronen verkoopt blijven ze er echt niet hangen.

Zorg gewoon voor een goede website, die er professioneel en overzichterlijk uit ziet, maar zorg vooral dat de inhoud interresant is. En als je echt bekend wil worden op internet zul je iets moeten bieden wat andere website's niet hebben.

Heb je eenmaal een website (dat heb je dus :+) is het wel prettig als je op veel bezochte website's wordt gelinkt. En voor de rest kun je er niet veel aan doen. :P

[ Voor 10% gewijzigd door kamerplant op 24-12-2002 19:26 ]

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
"dus als je nix hebt te bieden tja trek dan je geld lade maar open om mensen naar je site toe te krijgen en ze ook te houden( gratis spul weg geven helpt )"

Ja oke en dat heb ik dus niet. We zijn al aangemeld bij 100en zoek machines, da was niet zo moeilijk. Een aantal startpagina's staan we. Sommige willen ons niet de lijst plaatsen. Krijgen ook geen antwoord terug waarom niet.

Maar bedankt voor de reacties.

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Beetje SPAM dit :)

En daarnaast is in de search ook veel te vinden qua manieren om naamsbekendheid te krijgen/geld verdienen met je site.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.