Toon posts:

Hoe verander je de boot vologorde op comaq deskpro P1?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, hoe verander ik op een Compaq Deskpro Pentium I in de bios de opstart volgorde?

Huidig: FDD, HDD, CD, Network
In te stellen: CD, FDD, HDD, Network

• GarBaGe
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 14:09
Tja, moet je ff in de BIOS kijken :)
Ik herinner me nog wel een Compraq Deskpro XL 590 (pentium 90), die had een hele duidelijke en overzichtelijke BIOS voor dat soort instellingen...
Een quirck met dat ding... Hij was bedoeld voor SCSI, en startte ook van SCSI op, maar zodra je er een IDE HDD in hing MOEST ie ineens per se van IDE starten... Beetje vaag, maar het stond zo in de handleiding...

Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD

Verwijderd

zal vast wel met iets al PgUp, PgDn, + of - moeten werken lijkt me

misschien ff op ENTER rammen ofzo zodat je een menu krijgt met de mogelijkheden :?

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

SA -> PMG :)

Ik begrijp dat je geen handleiding meer hebt en ook op de website niets is te vinden aan handleidingen etc?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, ik bedoel onder welke optie kan ik dat vinden?

• Meneer aard
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:09

Meneer aard

Porsche rulez!

F_J_K schreef op 24 December 2002 @ 21:43:
SA -> PMG :)

Ik begrijp dat je geen handleiding meer hebt en ook op de website niets is te vinden aan handleidingen etc?
zat van die dingen, ik had een deskpro 2000 pro en had daar ook de manual vandaan getrokken (pdf) http://www.shopping.hp.co...compaq_presario&aoid=1432 hier staan ze onder de rubriek drivers and downloads.

[ Voor 26% gewijzigd door Meneer aard op 25-12-2002 11:28 ]

Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+

Pagina: 1