Soort database ?

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djeen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-12-2021
Hallo,

ik heb niet zoveel ervaring met website's ontwerpen enz... het enigste dat ik kan is een beetje werken met frontpage.

Ik heb dus een website waar ik geregeld foto's wil uploaden, nu is het vervelend, telkens ik er een foto wil bijzetten, moet ik de hyperlinks op de pagina's veranderen en ook telkens de foto verkleinen voor tumbtrail (als je dat zo noemt)
nu wil ik meer een soort systeem maken, zoals bij en msn communitie, dat ik mijn foto's kan uploaden (via ftp) en dat ze auto. op die site komen, en dat ik ook naar de vorige foto kan gaan de volgende enz... zonder dat ik telkens en apparte pagina moet maken.

dank bij voorbaat.

(hopelijk is dit een goede start)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 23:26

chem

Reist de wereld rond

Waarom zoek je niet naar een kant en klaar script? bv. www.hotscripts.com

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark309
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Mark309

Ook wel Piet

er zijn idd genoeg kant en klare gallery scripts te vinden, een enigste vereiste is vaak wel dat je server php ondersteund :)

Productman.nl - Helpt startups in de Achterhoek en Liemers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djeen schreef op 24 december 2002 @ 18:11:
Hallo,

ik heb niet zoveel ervaring met website's ontwerpen enz... het enigste dat ik kan is een beetje werken met frontpage.

Ik heb dus een website waar ik geregeld foto's wil uploaden, nu is het vervelend, telkens ik er een foto wil bijzetten, moet ik de hyperlinks op de pagina's veranderen en ook telkens de foto verkleinen voor tumbtrail (als je dat zo noemt)
nu wil ik meer een soort systeem maken, zoals bij en msn communitie, dat ik mijn foto's kan uploaden (via ftp) en dat ze auto. op die site komen, en dat ik ook naar de vorige foto kan gaan de volgende enz... zonder dat ik telkens en apparte pagina moet maken.

dank bij voorbaat.

(hopelijk is dit een goede start)
Ik werk bij een bedrijf waar we met zo'n product bezig zijn.
Neem es een kijkje als je wilt www.ritsaccount.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mklerx
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:45
Niet in de web-sfeer, maar wel een stuk minder werk: http://www.photothumb.com

Als je weinig ervaring hebt met programmeren kan het best nog weleens wat tijd kosten voor je iets werkbaars gebakken hebt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kosz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:59
Toevallig gisteren nog 1 geinstalleerd voor een complete n00b...
Je webserver moet wel php ondersteunen.

http://gallery.menalto.co...load&name=News&file=index

Maar dit doet precies wat jij vraagt en meer ......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-10 17:38

dusty

Celebrate Life!

Aangezien ik geen vraag kan vinden in de openingspost en er genoeg aanbevelingen gegeven zijn gaat deze topic op slot.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.