voltage probleem ? kijken in logs?

Pagina: 1
Acties:

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 11:40

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

mijn pc crashed heel af en toe... maar als ik game en er veel van mijn videokaart en systeem wordt gevraagd crashed ie vaker

het heeft niks met de temperatuur te maken, want die gaat niet hoger als ik meteen na de crash in de bios kijk

nu heb ik het gevoel dat het aan mijn voeding ligt.. dat die niet meer goed is

ka nik ergens met een progje de log van de voltages ofzo bekijken???

ik heb een asus moederbord, maar heb die cd die erbij zat niet meer, dus ????

iemand een tip?

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:08

The Third Man

The Third Jellyfish

Hm.. kan veel zijn.. al de Technische PMG FAQ - hangen en opstartproblemen geprobeerd? Is de temperatuur van je videokaart (die je overigens niet vermeld maar ja) in orde? En hoe hoog is die temperatuur in het BIOS dan wel niet? Om een lang verhaal kort te maken: geef eerst 3x meer informatie, anders blijft het moeilijk om een antwoord te vinden!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 11:40

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
ik wil gewoon weten hoe ik het voltage achteraf kan checken als mijn pc gecrashed is...

heb het idee dat de voeding niet constant is... verder vraag ik ook niet naar een oplossing

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 20:27

Memendo

V4-power/Team BSD

HenkS schreef op 24 december 2002 @ 18:07:

ik heb een asus moederbord, maar heb die cd die erbij zat niet meer, dus ????

iemand een tip?
Ja een duidelijkere omschrijving geven van welk mobo je hebt. Asus heeft weet ik veel hoeveel borden geproduceerd. Verder heeft asus een eigen progsel waarmee het kan. Probe ofzoiets heet dat en je hebt daar een ingebakken record functie zitten, zodat je later kan terugkijken. Trouwens met MBM5 en een plugin zal het wellicht ook wel werken. En heb je al een beetje op inet gezocht? Zoals op de asus site misschien? Het is hier geen helpdesk namelijk.

• The Third Man
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:08

The Third Man

The Third Jellyfish

HenkS schreef op 24 December 2002 @ 18:10:
ik wil gewoon weten hoe ik het voltage achteraf kan checken als mijn pc gecrashed is...

heb het idee dat de voeding niet constant is... verder vraag ik ook niet naar een oplossing
Hoe wil je het voor elkaar krijgen dat wij wel weten hoe je aan de voltages moet komen als je niet eens vermeld welk type mobo je hebt?