Beste mensen,
Welk proggie ik ook neem Nero, cdrwin (mijn favo) of fireburner cue's branden werkt niet. Gewone data branden is geen enkel probleem.
Ik gebruik het liefst cdrwin om cue's te fikken. Maar ik krijg in versie 3.8 de volgende foutmelding: "error start dao recording command failed on device 2:1:0" "unable to set disc parameter"
Nero kan ik alles mee branden wat ik wil behalve (jaahwel
) de cue's nero gaat als ik een cue selecteer enorm "knipperen" 
In mijn "deze computer" staat dat ik een 3e cdrom drive heb. Waanzinnig verhaal want ik heb er maar 2 ; een dvd/cdrom speler en een plextor 12/10/32a ide. Zou dit er iets mee te maken hebben ?
Het ligt niet aan aan de cue's dat weet ik zeker. Heb er al veel geprobeerd.
Kan iemand mij een clue (geen cue
geven over waar te kijken. Ik heb dit in windows opp. geplaatst omdat ik denk dat het een probleem is van XP i.p.v. de schrijfsoftware.
Ik hoor het zeer graag !
Welk proggie ik ook neem Nero, cdrwin (mijn favo) of fireburner cue's branden werkt niet. Gewone data branden is geen enkel probleem.
Ik gebruik het liefst cdrwin om cue's te fikken. Maar ik krijg in versie 3.8 de volgende foutmelding: "error start dao recording command failed on device 2:1:0" "unable to set disc parameter"
Nero kan ik alles mee branden wat ik wil behalve (jaahwel
In mijn "deze computer" staat dat ik een 3e cdrom drive heb. Waanzinnig verhaal want ik heb er maar 2 ; een dvd/cdrom speler en een plextor 12/10/32a ide. Zou dit er iets mee te maken hebben ?
Het ligt niet aan aan de cue's dat weet ik zeker. Heb er al veel geprobeerd.
Kan iemand mij een clue (geen cue
Ik hoor het zeer graag !