Toon posts:

[winxp] cue's branden werkt met geen mogelijkheid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Welk proggie ik ook neem Nero, cdrwin (mijn favo) of fireburner cue's branden werkt niet. Gewone data branden is geen enkel probleem.

Ik gebruik het liefst cdrwin om cue's te fikken. Maar ik krijg in versie 3.8 de volgende foutmelding: "error start dao recording command failed on device 2:1:0" "unable to set disc parameter"

Nero kan ik alles mee branden wat ik wil behalve (jaahwel :) ) de cue's nero gaat als ik een cue selecteer enorm "knipperen" :(

In mijn "deze computer" staat dat ik een 3e cdrom drive heb. Waanzinnig verhaal want ik heb er maar 2 ; een dvd/cdrom speler en een plextor 12/10/32a ide. Zou dit er iets mee te maken hebben ?

Het ligt niet aan aan de cue's dat weet ik zeker. Heb er al veel geprobeerd.

Kan iemand mij een clue (geen cue :) geven over waar te kijken. Ik heb dit in windows opp. geplaatst omdat ik denk dat het een probleem is van XP i.p.v. de schrijfsoftware.

Ik hoor het zeer graag !

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Als ik jou was zou ik gewoon beide apparaten uit je Windows verwijderen, daarna ff rebooten en nieuwe hardware automatisch laten detecteren. Weet je iig dat al je drives correct staan geinstalleerd. Daar lijken me misschien wat conflicten uit te komen :?

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Topicstarter
Die apparaten staan er volgens mij pas vanaf net... toen die cdrom er nog niet stond werkte het ook niet.. Zal het zeker wel even proberen.

Verwijderd

Topicstarter
WTF .... die xtra cd rom krijgt de beschrijving "image simulation scsi cdom drive" zal wel door cdrwin 5 daar gezet zijn.. want die heb ik net geïnstalled. Wazig..

Verwijderd

Topicstarter
Niemand een idee... ??? Help mij even de kerstdagen door jongens :)

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15:33
Is misschien een virtuele cd-rom, heeft clonecd tegenwoordig ook maar heeft met branden geen moer te maken

Roomba E5 te koop

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

comtesse

Vriendelijk verzoek om niet zo je topic te kicken :| Als je aanvulling op eerdere post hebt, kan je ook deze Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif gebruiken :)

Zie ook faq "forumgedrag" #not-done
Je probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen.

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
De cd-rom is idd een virtuele cd-rom.

Het probleem blijft. Ik kan nog steeds geen enkel cue-tje branden. Zijn er nog tweakers die mij een beetje in de goede denkrichting kunnen krijgen ?

Verwijderd

misschien klopt de verwijzing in de cue niet helemaal.Ik bedoel dat de file misschien op een andere plaats staat dan dat er in de cuesheet staat of dat de filename iets veranderd is. Heb je CDRcue cuesheet editor?? daar kan je alles heel makkelijk mee veranderen of zelf een cuesheet mee maken.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-08 13:06
ik brand altijd gewoon de bin file... maakt de cue wat uit?

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Nu online
Als je in Nero, "burn image"doet en dan de cue selecteert, werkt het dan niet?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Verwijderd

Topicstarter
nee..... dat werkt het niet... nero gaat letterlijk "knipperen" als een gek. gewoon branden gaat goei. ps.

Verwijderd

Topicstarter
Werkt nog steeds niet ... iemand nog ideetjes ?? kan easy cd creator die bin branden ? en zo jah hoe dan ? als ik de bin selecteer loopt hij vast in xp
Pagina: 1