Op dit moment ben ik in het bezit van een Nokia 3310 met een Ben-abonnement. Ik heb deze telefoon twee jaar geleden aangeschaft via een speciale Rabobank-actie (gratis telefoon en gratis abonnementskosten). Het bellen heeft me dus de afgelopen twee jaar niet veel gekost. Echter heeft deze actie een duur van 2 jaar en dat is nu zo ongeveer voorbij. Vandaag kreeg ik per post een brief van Ben betreffende een "Blijf bij Ben aanbod". Ben biedt mij de mogelijkheid het contract met 2 jaar te verlengen met behoud van dezelfde sim-kaart etc. Daarnaast kan ik gratis of tegen een geringe bijbetaling een andere telefoon nemen. Een van die telefoons is de SonyEricsson T68i. Deze kan ik kopen voor slechts € 145,-. Geen geld lijkt me. Echter ligt het probleem een beetje bij Ben. Qua bereik vind ik Ben best goed, maar de geruchten gaan dat het niet zo goed gaat met Ben en dat ze binnenkort wel een failliet zouden kunnen gaan. Is het dan niet verstandiger om een abonnement bij bijvoorbeeld Vodafone af te sluiten? Of valt het met die geruchten nog wel mee? Daarnaast heb ik geen ervaring met een telefoon van SonyEricsson? Zijn dit een beetje goede telefoons?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 21:39 . Reden: typo's ]