Toon posts:

Blijf bij Ben aanbod

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op dit moment ben ik in het bezit van een Nokia 3310 met een Ben-abonnement. Ik heb deze telefoon twee jaar geleden aangeschaft via een speciale Rabobank-actie (gratis telefoon en gratis abonnementskosten). Het bellen heeft me dus de afgelopen twee jaar niet veel gekost. Echter heeft deze actie een duur van 2 jaar en dat is nu zo ongeveer voorbij. Vandaag kreeg ik per post een brief van Ben betreffende een "Blijf bij Ben aanbod". Ben biedt mij de mogelijkheid het contract met 2 jaar te verlengen met behoud van dezelfde sim-kaart etc. Daarnaast kan ik gratis of tegen een geringe bijbetaling een andere telefoon nemen. Een van die telefoons is de SonyEricsson T68i. Deze kan ik kopen voor slechts € 145,-. Geen geld lijkt me. Echter ligt het probleem een beetje bij Ben. Qua bereik vind ik Ben best goed, maar de geruchten gaan dat het niet zo goed gaat met Ben en dat ze binnenkort wel een failliet zouden kunnen gaan. Is het dan niet verstandiger om een abonnement bij bijvoorbeeld Vodafone af te sluiten? Of valt het met die geruchten nog wel mee? Daarnaast heb ik geen ervaring met een telefoon van SonyEricsson? Zijn dit een beetje goede telefoons?

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 21:39 . Reden: typo's ]

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-08 08:35

Korakal

Up up up!

Als jij tevreden (genoeg) bent over Ben zou ik er gewoon bij blijven. Vodafone is kwalitatief wel beter, maar daar krijg je weer niet zo'n aanbod, en zit je met afsluitkosten, opzegtermijn, administratieve blabla.... reken anders maar eens wat aanbiedingen na, kan nooit kwaad.

Dat failliet gaan zou ik totaal NIET naar kijken... 't zijn maar geruchten.

En over de T68i? Heb ik een deze week een review over geschreven B)
Review SonyEricsson T68i/

:Y)

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

failliet :?
ze waren toch overgenomen door een duitse telecom bedrijf :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• Korakal

Korakal

Up up up!

chucky666 schreef op 24 December 2002 @ 18:11:
failliet :?
ze waren toch overgenomen door een duitse telecom bedrijf :)
T-mobile

http://www.telepact.nl/publiek/nieuwsitem.php?recno=1655

[ Voor 14% gewijzigd door Korakal op 24-12-2002 18:13 ]

Verwijderd

BLIJF BIJ BEN ROCKS, net vandaag mijn 6510 gekregen heerlijk (ging mijn 3e jaar abbo van ben in) ben zeer tevreden

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie dat de T68i geen polyfone beltonen heeft???

• Korakal

Korakal

Up up up!

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 18:19:
dat zie jij helemaal goed, maareh... so what?

De kwaliteiten van dit toestel hangen gelukkig niet af van de polyfone beltonen :)

personal opinion: polyfonic sound sucx

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 18:19:
ow wat erg! NOT ik had ooit een Sony J5 met ook van die aparte beltonen, ik kreeg er alleen maar negatieve reacties op, sorry maar ik zou dat geen reden willen noemen om welke telefoon dan wel of niet te kopen.

ik zou die actie echt wel aangaan. zo goedkoop vind je die t68i nooit meer (ja over een paar jaar 2e hands)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 18:24 ]

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 00:09

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

En wat zal het jou uitmaken als Ben eventueel failliet zou gaan?
Je contract zal dan dus geannuleerd worden (zit je dus niet 2 jaar aan vast) maar je hebt wel zo'n toestel met een goede korting!

En wanneer het bedrijf overgenomen wordt, zullen de contractvoorwaarden hetzelfde moeten blijven, zoniet dan heb je de keus om het contract te laten annuleren...

Oftewel: je loopt persoonlijk toch geen enkel risico? :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06-2025
Twee Dee schreef op 24 December 2002 @ 18:22:
En wat zal het jou uitmaken als Ben eventueel failliet zou gaan?
Je contract zal dan dus geannuleerd worden (zit je dus niet 2 jaar aan vast) maar je hebt wel zo'n toestel met een goede korting!

En wanneer het bedrijf overgenomen wordt, zullen de contractvoorwaarden hetzelfde moeten blijven, zoniet dan heb je de keus om het contract te laten annuleren...

Oftewel: je loopt persoonlijk toch geen enkel risico? :)
Klopt dus waarom zul je het niet doen! Ik denk niet dat Ben® failliet en dat soort verhaaltjes worden meestal door de concurent de wereld in gebracht [Lees:dit]

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Pagina: 1