Toon posts:

[request] Reklamespotje Netwerkgarantie

Pagina: 1
Acties:
  • 47 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Wie zou voor mij het reklamespotje op de radio van Dutchtone Netwerkgarantie als MP3 voor mij (en andere Dutchtone gebruikers) willen opnemen? Ik zelf heb geen mogelijkheid tot het opnemen van radiospotjes :?

In het reklamespotje wordt namelijk gezegd dat de Dutchtone gebruikers (geen uitzonderingen) de eerste minuut gratis krijgen als ze binnen 5 minuten terugbellen bij een verbroken verbinding.

Mijn verbindingen worden sowieso allemaal standaard na een uur verbroken. Op de factuur staat ook mooi "In het onwaarschijnlijke geval dat er ooit iets misgaat met uw verbinding blablabla..." maar nu blijkt dat dit niet geldt op hun Business abonnementen :?

Aangezien 10% van mijn verbindingen wordt verbroken omdat het telefoongesprek een uur lang werd, en ik altijd direct terugbelde vind ik dat ik recht heb op gratis minuten omdat op de radiospot en op de factuur wordt vermeld dat ik daar recht op heb.

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 12:15
KaZaA?

/edit: ik vind iig nix :|
Ik zou 'm graag voor je opnemen, maarja, ik kan moeilijk de hele dag achter de computer zitten zonder iets te doen, en alleen maar w88 tot die reclame voorbij komt :P

[ Voor 95% gewijzigd door Ruuddie op 24-12-2002 17:57 ]

Verwijderd

Erhm heerst er op radio-uitzendingen ook geen copyright wat het opnemen ervan betreft?

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-08 12:15
Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 17:56:
Erhm heerst er op radio-uitzendingen ook geen copyright wat het opnemen ervan betreft?
Heb jij ooit gehoord dat ze na een reclame zeiden "Copyright 2002 <bedrijfsnaam>"?? ;)

Verwijderd

Topicstarter
Over Copyrights... die schend ik deze keer dan maar. Het MP3tje is namelijk in de eerste instantie bedoeld voor de Reclame Code Commissie.

Verwijderd

als ik me niet vergis hoor je in dat spotje op de radio ook iets van "vraag naar de voorwaarden" ofzo, ik vond het gelijk al verdacht dat dat erbij werdt gezegd

Verwijderd

Ik kan er geen MP3 van maken wel een wavtje, dan zal ik het opnemen voor je zodra ik hem hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 18:57:
als ik me niet vergis hoor je in dat spotje op de radio ook iets van "vraag naar de voorwaarden" ofzo, ik vond het gelijk al verdacht dat dat erbij werdt gezegd
Dan is het alsnog een misleidende reclame :)
Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 23:00:
Ik kan er geen MP3 van maken wel een wavtje, dan zal ik het opnemen voor je zodra ik hem hoor.
Graag :)

Niet arrogant bedoeld, maar ik vind dat Dutchtone klanten met mijn belgedrag simpelweg niet zo mag behandelen. Ze willen mij omzetten naar een Allin 60 (abonnementstarief is 3x zo hoog en het beltarief is 2x zo hoog), ze willen mij niet aansluiten op GPRS, ze doen alsof ze van niets weten over het feit dat alle gesprekken na een uur worden verbroken...

Ik stap medio februari over op Ben Enorm. Weliswaar niet het beste netwerk, maar wel de beste diensten (zoals bijvoorbeeld conferentiegesprek) en het goedkoopste GPRS tarief.

Verwijderd

Dan zou ik niet eens aan Ben willen denken, bij zoiets komt er maar 1 in mij op en dat is VODAFONE. Heb tot nu toe nooit problemen gehad, bij ben was het kl*te

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:57
Hmja, dit is niet de bedoeling van GoT.
Grote kans dat er inderdaad Copyright op zit.

Maar je hoeft voor de reclame code commisie geen mp3 mee te sturen waarschijnlijk...want die weten altijd als 1 van de eersten van de nieuwe reclames ;)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.