Zodra ik in het menu Bluetooth keuzes wil maken, pakt hij mijn gekozen keuzes niet. Iemand anders ook dezelfde problemen?
Verwijderd
volgens mij moet je bleutooth eerst ff aanzetten (instellings menu ofzo) heeft mijn t39m nml ook alleen als ik de bleutooth optie aan zet kan ik wat doen (bv bleutooth activeren)
Verwijderd
mijn instellingen werken dus wel,of bluetooth nou wel of niet aanstaat.
maar als je nou 2 6310i nokia's heb kan je ze dan linken???
ja dat kan, en werkt ook.Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 20:31:
mijn instellingen werken dus wel,of bluetooth nou wel of niet aanstaat.
Werkt bij nokia met alle modellen die blautand hebben, onderling dus ook
[ Voor 14% gewijzigd door PsYgHo op 24-12-2002 21:09 ]
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
mn pa heeft ook de 6310i maar als we dan bluetooth aanzetten dan zien we elkaar niet,we hebben wel allebei een andere naam,snap er niets echt veel van
Kieskes (Wie kent 'm niet) heeft zijn foon er voor op moeten sturen, fabrieksfout ofzo.
Stuur maar eens een telefoonnummer naar de andere telefoon door gebruik te maken van Bluetooth. Dan werkt het wel. Dat is volgens mij de enige vorm van linken tussen twee Nokia's.
jep schreef op 24 December 2002 @ 23:33:
Kieskes (Wie kent 'm niet) heeft zijn foon er voor op moeten sturen, fabrieksfout ofzo.
Inderdaad, is een zogenaamde softwarefout, ik had er ook last van
Mijne ligt nu nog steeds bij nokia trouwens
Verwijderd
maar wat zijn de symptonen dan van die softwarefout???kieskes schreef op 25 december 2002 @ 10:50:
[...]
Inderdaad, is een zogenaamde softwarefout, ik had er ook last van
Mijne ligt nu nog steeds bij nokia trouwens
bij mijn 6310i onthoud hij de instellingen wel(naam en of je zichtbaar wilt zijn)
maar als ik met die andere 6310i contact probeer te maken met mijn 6310i dan pakken ze het niet.
zoeken naar audio accessoires,actief apparaat bekijken en gepaarde apparaten bekijken dan zien we niks,bluetooth staat aan op allebei maar we zien niks,op allebei de telefoons niets.
wat we wel hebben getest was de irda functie en toen hebben we snake tegen elkaar gespeeld,dus ik denk dat als je de telefoons wilt koppelen dat dat alleen met irda kan.
maar wat zijn de symptonen van die software fout dan???
Nou, dat je dus bluetooth niet aan of uit kunt schakelen. Dus dat je helemaal niet kunt kiezen van aan of uit, en dat het icoontje van buetooth ook niet verschijnt linksbovenin...Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 15:18:
[...]
maar wat zijn de symptonen dan van die softwarefout???
bij mijn 6310i onthoud hij de instellingen wel(naam en of je zichtbaar wilt zijn)
maar als ik met die andere 6310i contact probeer te maken met mijn 6310i dan pakken ze het niet.
zoeken naar audio accessoires,actief apparaat bekijken en gepaarde apparaten bekijken dan zien we niks,bluetooth staat aan op allebei maar we zien niks,op allebei de telefoons niets.
wat we wel hebben getest was de irda functie en toen hebben we snake tegen elkaar gespeeld,dus ik denk dat als je de telefoons wilt koppelen dat dat alleen met irda kan.
maar wat zijn de symptonen van die software fout dan???
Verwijderd
dat heb ik dus niet,maar ik heb firmware 5.10 erin zitten bij mij (via *#0000# )
toch wel klote dat je hem daar voor moet wegbrengen,ik zou denken even een nieuwere firmware erop en klaar is kees
toch wel klote dat je hem daar voor moet wegbrengen,ik zou denken even een nieuwere firmware erop en klaar is kees
ik had een oudere dan 5.10 erop zitten, maar ik heb dan ook de 6310 zonder i.Verwijderd schreef op 25 december 2002 @ 16:07:
dat heb ik dus niet,maar ik heb firmware 5.10 erin zitten bij mij (via *#0000# )
even een andere firmware erop, dat dacht die gast bij het nokia service centre ook.
Maar om een of andere reden ging dit fout, daarom moest die naar nokia, firmware flashen ging niet goed
Verwijderd
oei,net zo iets als je een foute bios hebt geflasht.....den doetie het niet meer nee.
gelukkig heb ik hier de nieuwste firmware erop staan dus ik hoef hem niet te laten flashen ofzo
gelukkig heb ik hier de nieuwste firmware erop staan dus ik hoef hem niet te laten flashen ofzo
ik heb firmware 4.2 op de gewone 6310, daar werkt bluetooth wel op, maar ik heb tot nu toe nog weinig nut ervan gehad, alleen een keertje me nummer aan iemand doorgegeven op die manier.
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Verwijderd
bedoel je van telefoon naar telefoon???MagicTempest schreef op 25 december 2002 @ 19:28:
ik heb firmware 4.2 op de gewone 6310, daar werkt bluetooth wel op, maar ik heb tot nu toe nog weinig nut ervan gehad, alleen een keertje me nummer aan iemand doorgegeven op die manier.
ik dacht dat dat niet kon via bluetooth,want mn pa en ik kunnen niet connecten met onze 6310i's
hoelang moet het duren voordat de telefoons elkaar "vinden" en wat moet je doen om zo iets werkend te krijgen???
Verwijderd
De eerste nokia's hadden een bluetooth die niet compatible was met b.v. de ipaq. Probeer het ieder geval eens te connecten met een eenzelfde type.
Als ik zeg verzend nummer via bluetooth dan gaat hij zoeken naar aanwezige bluetooth apparaten en in ongeveer 30 seconden heeft hij alles gevonden wat aanwezig is binnen 10 meter (niet dat dat veel is, want er is amper bluetooth te vinden in nl)
en ik heb gewoon het menu bluetooth in me telefoon waarmee ik bluetooth aan kan zetten, en dat blijft dan net zo lang aanstaan totdat ik het weer uitzet.
en ik heb gewoon het menu bluetooth in me telefoon waarmee ik bluetooth aan kan zetten, en dat blijft dan net zo lang aanstaan totdat ik het weer uitzet.
[ Voor 25% gewijzigd door MagicTempest op 25-12-2002 20:17 ]
Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -
Pagina: 1