Toon posts:

Screensavers draaien op Plasma Tv

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben in het bezit van een plasma tv beneden nu heb ik ergens gezien dat je bv een dvd schijfje in je dvd speler legt en dan van je tv een aqaurium of openhaard kunt maken.Nu is mijn vraag heeft iemand misschien een adres waar ik deze dvd kan kopen.

Alvast Bedankt >:) >:)

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 24-02 10:05

Stoffel

Engineering the impossible

en zo de branduren van je plasma wat op maken :D

geld teveel??

Verwijderd

Topicstarter
Hoezo branduren opmaken.

Het is geen stilstaand beeld maar een screensaver.Ik denkt dat het wel mee zal vallen met inbranden van het beeld

Verwijderd

hm, een plasmascherm gaat toch iets van 40.000 uur mee?
beetje zonde om daar de levensduur van je scherm mee verkorten.

• Hurricane
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:55

Hurricane

Alles is anders dan het lijkt!

Als je hem dag en nacht aan zou laten staan dan zouden de branduren pas na 4,5 jaar op zijn. Tegen die tijd is het toch weer tijd voor een nieuwe tv.

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14:29

Shuriken

Life is all about priorities

Tja hangt er vanaf de meeste tvs gaan toch wel 10 jr mee. Het lijkt me dat als je zo'n bulk geld heb neergeteld dat je er toch wel een tijdje mee wil doen.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Verwijderd

Hurricane schreef op 24 December 2002 @ 18:07:
Als je hem dag en nacht aan zou laten staan dan zouden de branduren pas na 4,5 jaar op zijn. Tegen die tijd is het toch weer tijd voor een nieuwe tv.
daar zit wat in...
gaat eigenlijk best nog wel langer mee als ik had verwacht :)

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 18:25 ]

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 18:19:
[...]

daar zit wat in...
gaat eigenlijk best nog wel langer mee als ik had verwacht :)
Ja maar dat is dus wel een gemiddelde, j hebt dus kans dat hij een stuk korter mee gaat. Ik weet niet hoeveel je hebt betaalt voor die plasma maar daar zou ik toch wel aardig lang mee willen doen denk ik( >4,5 jaar)

Verwijderd

Zeg maar gerust > 10 jaar (als je bedenkt dat je voor het geld van 1 plasma, meerdere tv's of een tv en een beamer kan kopen). Het is wel mooi, maar ZO mooi (als je het geld hebt)

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt voor de reacties ik ben geholpen.Heb een url gevonden op internet waar ongeveer 8 dvd zijn met screensavers.Hierbij zet ik de url erbij: http://www.amazon.com/exe...books/104-6714740-6597538

Bedankt
Pagina: 1