|>
F1 echt waar...
mk:@MSITStore:C:\3dsmax5\Help\3dsmax.chm::/General_Lighting_Parameters.html
(mits je max 5 hebt)
mk:@MSITStore:C:\3dsmax5\Help\3dsmax.chm::/General_Lighting_Parameters.html
(mits je max 5 hebt)
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
uhm shadow op on zetten.
Scherpe schaduwen -> raytraced (ook voor reflectie en wanneer opacy maps gebruikt worden)
Zachte schaduwen-> shadow maps. Deze zijn ook het snelste
Scherpe schaduwen -> raytraced (ook voor reflectie en wanneer opacy maps gebruikt worden)
Zachte schaduwen-> shadow maps. Deze zijn ook het snelste
Ok, schaduwen lukt me wel, maar als je een schaduw nodig hebt moet het dus een oppervlak hebbe, hoe krijg je dat oppervlak volledig wit maar dat de schaduw er toch nog op zit?
|>
ja, maar die zijn niet 'absolut' wit....hiostu schreef op 24 December 2002 @ 17:29:
uhm een grote box erachter zetten?
|>
hmm...je kan een box maken met self-illuminate op 100.
Dan copy je die box en geef je de copy een matte/shadow material...probeer het in ieder geval even
Dan copy je die box en geef je de copy een matte/shadow material...probeer het in ieder geval even
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
waarom een extra box? volgensmij gewoon een plane als ondergrond zetten en matte/shadow material erop, dan zet je environment background op wit, of welke kleur je ook wilt als achtergrond en klaar
Verwijderd
Je kan ook gewoon de achtergrond op wit zetten en dan een plane/box met een matte/shadow material erop. Dat lijkt me de snelste manier.
je kan ook herhalen wat ddtommie zegtVerwijderd schreef op 24 December 2002 @ 20:18:
Je kan ook gewoon de achtergrond op wit zetten en dan een plane/box met een matte/shadow material erop. Dat lijkt me de snelste manier.
[ Voor 7% gewijzigd door HunterPro op 24-12-2002 23:20 . Reden: percentage van vrouwen met lekkere tieten in Nederland: ]
Verwijderd
Oeps. ik had het verkeerde gelezen. Sorry...
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2002 01:25 ]
Pagina: 1