Ok, ik heb veel gezocht, niets gevonden, er is mij bekend dat CAT 3 kabel voor max. 16 Mbit geschikt is, klopt dit wel?
Ik wil alleen internet op de pc boven en er licht nog van mijn ISDN CAT 3 kabel, is dit nu te gebruiken voor mijn mxstream?=> je zou denken van wel, maar nu
-Ik heb mijn netwerkkaart geinstalleerd in XP, ofwel XP deed het voor mij.
-De stekkertjes zijn veranderd volgens straight UTP, jeweetwel, oranje-wit, oranje,etc. (heb nog een andere pc beneden aangesloten met zelfde config. en werkt prima)
-Bij automatische config van snelheid zegt ie dat er geen kabel in mijn pc zit.
-Bij 10MBit half duplex, knipperen de ledjes op modem en kaart en zegt ie om de paar seconden in XP dat er geen kabel in zit.
Het werkt nog niet, wat kan ik nog doen??? Is CAT 5 kabel de enige oplossing??
Ik wil alleen internet op de pc boven en er licht nog van mijn ISDN CAT 3 kabel, is dit nu te gebruiken voor mijn mxstream?=> je zou denken van wel, maar nu
-Ik heb mijn netwerkkaart geinstalleerd in XP, ofwel XP deed het voor mij.
-De stekkertjes zijn veranderd volgens straight UTP, jeweetwel, oranje-wit, oranje,etc. (heb nog een andere pc beneden aangesloten met zelfde config. en werkt prima)
-Bij automatische config van snelheid zegt ie dat er geen kabel in mijn pc zit.
-Bij 10MBit half duplex, knipperen de ledjes op modem en kaart en zegt ie om de paar seconden in XP dat er geen kabel in zit.
Het werkt nog niet, wat kan ik nog doen??? Is CAT 5 kabel de enige oplossing??