[6310i] o2 en GPRS instellingen,wie weet het

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33142

Topicstarter
kan iemand mij mischien vertellen wat de GPRS instellingen zijn van o2

ik heb een 6310i.
ik heb al gebelt en die zeiden dat het even duurt voordat mn gprs ge-activeert word(abbo vanochtend gkocht)

maar weet iemand de instellingen van zn 6310i en o2?

ik zou het heel fijn vinden als iemand het wist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Beetje zoeken kan geen kwaad he :P

http://www.online.o2.nl/services/gprs

Kies je phone, vul je nummer in
*klaar*

:*)

In 3 minuten, 'k begin een beetje I&T verslaafd te worden
:X

[ Voor 24% gewijzigd door the_tWiStEr op 24-12-2002 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
The_tWiStEr schreef op 24 December 2002 @ 16:20:
Beetje zoeken kan geen kwaad he :P

http://www.online.o2.nl/services/gprs

Kies je phone, vul je nummer in
*klaar*

:*)

In 3 minuten, 'k begin een beetje I&T verslaafd te worden
:X
deze had ik al gedaan en werkt niet,probeer ik verbinding te maken zegt hij:gprs verbinding niet beschikbaar

ik heb al gebelt naar o2 en het uitgelegt en die zeiden dat ze morgen wel open zijn(helpdesk) en als het morgen nog niet werkt dan moest ik bellen.

maar hoelang duurt dat nou voordat ik die gprs verbinding krijg,ik begin bijna te denken dat die instellingen niet kloppen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
Durf het zelf niet te zeggen, omdat het hier ook nog niet werkt ( o2 Prepay + C55 )
Voor deze staan de instellingen er niet bij, WAP wel (wat ook nog niet werkt hier :( )

Als ze het je vertellen, zou je het dan hier even willen posten, wel zo handig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:01
The_tWiStEr schreef op 24 December 2002 @ 16:50:
Durf het zelf niet te zeggen, omdat het hier ook nog niet werkt ( o2 Prepay + C55 )
Voor deze staan de instellingen er niet bij, WAP wel (wat ook nog niet werkt hier :( )

Als ze het je vertellen, zou je het dan hier even willen posten, wel zo handig :)
naar mijn weten kun je met prepay ook niet gprs'en ;)

maar goed, hier werkt gprs prima met een 6310 met de instellingen van de website van o2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_tWiStEr
  • Niet online
kieskes schreef op 24 December 2002 @ 16:52:
[...]

maar goed, hier werkt gprs prima met een 6310 met de instellingen van de website van o2
[beetje offtopic]
Overstappen naar abbo kan wel kosteloos toch?
Dan maar even beltegoed opmaken ;)

//edit
http://www.online.o2.nl/productinfo/abonnement/overstappen
ja dus :9 . En 3 maanden gratis ook nog _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door the_tWiStEr op 24-12-2002 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kieskes schreef op 24 December 2002 @ 16:52:
[...]

ook al vanaf de eerste dag dat je o2 abbo had?(het zuiver bellen abbo heb ik)

en heb jij nog iets in het menu "instellingen" gedaan,daarin zag ik gprs-modem instellingen staan,moet je daar ook nog wat mee of is het echt allen het menu "diensten" waar alles in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-06 11:59

Korakal

Up up up!

Ik kon me herinneren dat het bij het nieuwe O2 abonnement 24 uur duurde voordat je daadwerkelijk van GPRS gebruik kan maken.

* Korakal heeft even O2 Dealer helpdesk gebeld om het te checken 8)

...en het klopt. GPRS is wel standaard geactiveerd, maar het duurt zo'n 24 uur na afsluiten van het abonement voordat 'ie het echt doet.

:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Korakal schreef op 24 december 2002 @ 18:03:
Ik kon me herinneren dat het bij het nieuwe O2 abonnement 24 uur duurde voordat je daadwerkelijk van GPRS gebruik kan maken.

* Korakal heeft even O2 Dealer helpdesk gebeld om het te checken 8)

...en het klopt. GPRS is wel standaard geactiveerd, maar het duurt zo'n 24 uur na afsluiten van het abonement voordat 'ie het echt doet.

:Y)
wow,dus dan moet hij het morgen ochtend doen,bedank m8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
nou,ik heb dus weer gebelt,ze hebben me nu wel goed aangesloten maar het werkt nog steeds niet,en omdat er nu weinig mensen zijn(ook op de techinische dienst)moest ik vrijdag terug bellen even alles zeggen wat er is gebeurt en dat hun even moeten bellen met de technische dienst.

dus nu kan ik lekker wachten tot vrijdag....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67455

Lekkere service van O2, bij mij duurde het 2 dagen voordat mijn GPRS werkte. Dus nog effe geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Anoniem: 67455 schreef op 25 December 2002 @ 21:54:
Lekkere service van O2, bij mij duurde het 2 dagen voordat mijn GPRS werkte. Dus nog effe geduld
2 dagen?,met of zonder te bellen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
eindelijk gebelt en het probleem is opgelost,ze hadden mn gprs verbinding niet goed aangemeld ofzo.
heefd me wel een half uur wacht-tijd gekost maar mn gprs werkt eindelijk.

maar als dan aan het wappen ben(over gprs) en ik doe een tijdje niks en "klik" wat aan op de site dan zie ik time out,klik ik dan nog eens dan maakt hij weer verbinding met gprs en kan ik weer verder.

hoort dit zo???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UpDate
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-03-2024
time out heb ik ook regelmatig. :r

Volgens de O2 helpdesk is het wap-platform van O2 'nog niet zoals het hoort te zijn'. Ze kunnen me ook niet vertellen welke releaseplanning ze hebben om de zaak te verbeteren.

Daarnaast (en dat vind ik nog veel vervelender) moet ik meerdere keren mijn gebruikersnaam en password geven als ik via de GSM m'n O2 mail wil lezen. Als het al lukt ! Is een bekend probleem volgens de helpdesk en ook hier konden ze niet vertellen wanneer het was opgelost. Balen... Want ik heb 2 jaar probleemloos met Vodafone en Vizzavi kunnen emailen op mijn gsm en nu met O2 blijkt dat toch een stuk lastiger te gaan.

Tijd dus voor een gezamenlijke actie richting WAP-beheer van O2. Wie heeft dezelfde ervaring tav email en time-out met WAP-pen via FPRS en O2 ?

Als je werk je hobby is, hoef je nooit meer te werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:01
UpDate schreef op 04 januari 2003 @ 13:48:
time out heb ik ook regelmatig. :r

Volgens de O2 helpdesk is het wap-platform van O2 'nog niet zoals het hoort te zijn'. Ze kunnen me ook niet vertellen welke releaseplanning ze hebben om de zaak te verbeteren.

Daarnaast (en dat vind ik nog veel vervelender) moet ik meerdere keren mijn gebruikersnaam en password geven als ik via de GSM m'n O2 mail wil lezen. Als het al lukt ! Is een bekend probleem volgens de helpdesk en ook hier konden ze niet vertellen wanneer het was opgelost. Balen... Want ik heb 2 jaar probleemloos met Vodafone en Vizzavi kunnen emailen op mijn gsm en nu met O2 blijkt dat toch een stuk lastiger te gaan.

Tijd dus voor een gezamenlijke actie richting WAP-beheer van O2. Wie heeft dezelfde ervaring tav email en time-out met WAP-pen via FPRS en O2 ?
Dat time-out probleem heb ik dus ook regelmatig :(

ook o2 gprs
Pagina: 1