Toon posts:

Spontane Reboot in Warcraft 3 en Age of Mythologu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Door Unreal_Rulez - Tuesday 24 December 2002 15:52

Hooi,

Ik heb een heel raar probleem mijn pc reboot soms spontaan bij spellen als Warcraft3 en age of Myth. Het vreemde is dat ik dagen achtereen kan unrealen of sandra de burnin tests kan laten uitvoeren zonder dat het systeem een krimp geeft. Ook het opnieuw instaleren van W3 geeft geen soelaas. Het is systeem is net nieuwe het is een asus A7N8X deluxe bordje met een amd 2700 erop en 2 plakjes corsair cl2 256 mb geheugen. Iemand een idee want ik weet het zo langzamerhand niet meer. Ik denk dat als de hardware niet goed zou zijn dan zou sandra toch zeker moeten "knallen" maar ik heb hem vandaag 60 maal alle test op 100% stress laten uitvoeren Geen probleem. Kortom alles werkt stabiel behalve nou net die twee progjes.

Helpie

Rest systeem : XP proff UK, 2*120 WD's

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:37

Vos

AFCA

Dan zal het wel aan het spel (deze 2 dan iig) liggen.

Heb je inmiddels de FAQ's gelezen of niet :?

En heb je de Omega Search gebruikt :?

Misschien moet je eens op site van de desbetreffende spelfabrikanten kijken, bij de tech. support.
Misschien dat er iets bekend is... En misschien zijn er inmiddels patches uitgekomen die eventuele problemen verhelpen..

Lijkt me wel dat je dat iig ff kunt gaan doen, of als je het al gedaan hebt, ontbreekt dat in je verhaal....

Verwijderd

Topicstarter
Ok sorry Dat heb ik dus gedaan enne mischien domme vraag maar wat is een omega serach ?

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-02 10:15
Ik weet dat je nieuw bent, maar daarom moet je ook alle FAQ's doorlezen.
Je ziet dat je hier kunt zoeken naar bepaalde woorden en/of users.
Die search werkt niet helemaal ok (al een hele tijd niet) en daarom kun je gebruik maken van een iets andere zoekmachine.

Die kun je vinden, hier:
http://gathering.tweakers.net/forum/find

En dan rechts in de bovenhoek..

etc. :D

[ Voor 6% gewijzigd door Hoyden op 24-12-2002 17:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
ok Heb um gevonden die omega search .... bedankt zal proberen niet meer de nOOb uit hangen :-)