Dvd-r fikken

Pagina: 1
Acties:

• ScooBY_DoO
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-03 23:46
Ligt het aan mij of doet die search helemaal niks meer tegenwoordig??

Mijn vraag:
Vandaag een Pioneer dvd-r 105 binnen gehad.
Prassi primo geinstalleerd.
Force Aspi geinstalleerd.
Getracht een dvd-copy te branden.
Error.... op 90% spuugt ie de dvd eruit en tot ziens.
Ik heb 2 dvd's geleend van iemand (copieen) om te proberen.
Ik draai dit op een tb1200 met WIndows XP en 1024MB geheugen.
Lezer is een 12x regio vrije lite-on dvd-speler.
Mijn versie nero ondersteund mijn brander niet dus daar heb ik momenteel ook niks aan.

Nadat dit alles mislukte heb ik geprobeerd de dvd zelf te rippen met smartripper, dit was geen enkel probleem dus leesfouten zijn het volgens mij niet.
Wat gebeur er nu als ik die bestanden (geripte) selecteer en op dvd zet? is het dan een volledig werkende dvd of gaat dat niet op?
Ik ben vergeten om wat dvd-rw mee te nemen v/d week vandaar dat ik wat voorzichtig hier probeer te posten.
Weinig zin om 3€ per keer weg te gooien, maar om tot na de kerst te w88 tot ik mn speeltje kan uitproberen ben ik te ongeduldig voor >:)
Dus is momenteel rippen en op dvd-r zetten een optie of niet?

Thnx

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 26-03 22:36

MeNTaL_TO

The future is not set

FF nero gebruiken (na rippen) of nog makkelijker zie ergens dvdburn te pakken te krijgen ( http://mpucoder.kewlhair.com/Derrow/index.html ).
Op de laatste pagina staan ook verwijzingen naar sites waar je kan vinden hoe je een dvd-video moet branden.

[ Voor 3% gewijzigd door MeNTaL_TO op 24-12-2002 15:47 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Overigens, de search werkt prima in vorm van Omega Search.. Rechtsboven de Searchpage staat een linkje. Verder had je dit ook geweten als je regelmatig LA en MED in gaten hield :)

• ScooBY_DoO
En zoals ik die daar dus niet regelmatig kom is dit een aardige tip
thnx

En Nero werkt dus niet bij mij, m'n versie is te oud denk ik.
Ik zal dat dvdburn eens bekijken.
Maar wat ik uiteindelijk dus wil weten is of het werkt als ik met smartripper iets rip en het dan met prassi als data-dvd brand?

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

ScooBY_DoO schreef op 24 December 2002 @ 15:50:
En zoals ik die daar dus niet regelmatig kom is dit een aardige tip
thnx

En Nero werkt dus niet bij mij, m'n versie is te oud denk ik.
Ik zal dat dvdburn eens bekijken.
Maar wat ik uiteindelijk dus wil weten is of het werkt als ik met smartripper iets rip en het dan met prassi als data-dvd brand?
kan zijn dat je het bij Nero moet forceren. Je moet een dvd-rom (UFD/ISO) fikken zonder joliet als iso level 1, iso 9660.
Met met mappen in de root AUDIO_TS en VIDEO_TS, in VIDEO_TS zet je de geripte bestanden, ff fikken (ik maak ze eerst nog regiovrij en start meteen met de film en haal alle de beveiliging weg dat je geen subs en audio kan kiezen in de film, maar dat kan je allemaal nalezen op de site van ifo-edit)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

kan zijn dat je het bij Nero moet forceren. Je moet een dvd-rom (UFD/ISO) fikken zonder joliet als iso level 1, iso 9660.
Met met mappen in de root AUDIO_TS en VIDEO_TS, in VIDEO_TS zet je de geripte bestanden, ff fikken (ik maak ze eerst nog regiovrij en start meteen met de film en haal alle de beveiliging weg dat je geen subs en audio kan kiezen in de film, maar dat kan je allemaal nalezen op de site van ifo-edit)
Of je selecteerd DVD video i.p.v. DVD-Rom (UDF/ISO)...

• ScooBY_DoO
Op www.ahead.de gelezen dat de pioneer a05 aka 105 niet (nog) wordt ondersteund door nero.
Alleen de a04 en a03

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 16:05:
[...]

Of je selecteerd DVD video i.p.v. DVD-Rom (UDF/ISO)...
Mijn ervaring is dat vooral de oudere versies van nero begonnen te zeuren dat er files ontbraken (wat iig niet het geval was) door zo te branden fik je hem altijd (moet je wel zorgen dat ook alles aanwezig is).

• ScooBY_DoO
Grmbl.... deze kan dicht.
Na veel testen e.d. is gebleken dat m'n dvd-rom speler ze niet knap wil lezen.
Dank u
Pagina: 1