Ligt het aan mij of doet die search helemaal niks meer tegenwoordig??
Mijn vraag:
Vandaag een Pioneer dvd-r 105 binnen gehad.
Prassi primo geinstalleerd.
Force Aspi geinstalleerd.
Getracht een dvd-copy te branden.
Error.... op 90% spuugt ie de dvd eruit en tot ziens.
Ik heb 2 dvd's geleend van iemand (copieen) om te proberen.
Ik draai dit op een tb1200 met WIndows XP en 1024MB geheugen.
Lezer is een 12x regio vrije lite-on dvd-speler.
Mijn versie nero ondersteund mijn brander niet dus daar heb ik momenteel ook niks aan.
Nadat dit alles mislukte heb ik geprobeerd de dvd zelf te rippen met smartripper, dit was geen enkel probleem dus leesfouten zijn het volgens mij niet.
Wat gebeur er nu als ik die bestanden (geripte) selecteer en op dvd zet? is het dan een volledig werkende dvd of gaat dat niet op?
Ik ben vergeten om wat dvd-rw mee te nemen v/d week vandaar dat ik wat voorzichtig hier probeer te posten.
Weinig zin om 3€ per keer weg te gooien, maar om tot na de kerst te w88 tot ik mn speeltje kan uitproberen ben ik te ongeduldig voor
Dus is momenteel rippen en op dvd-r zetten een optie of niet?
Thnx
Mijn vraag:
Vandaag een Pioneer dvd-r 105 binnen gehad.
Prassi primo geinstalleerd.
Force Aspi geinstalleerd.
Getracht een dvd-copy te branden.
Error.... op 90% spuugt ie de dvd eruit en tot ziens.
Ik heb 2 dvd's geleend van iemand (copieen) om te proberen.
Ik draai dit op een tb1200 met WIndows XP en 1024MB geheugen.
Lezer is een 12x regio vrije lite-on dvd-speler.
Mijn versie nero ondersteund mijn brander niet dus daar heb ik momenteel ook niks aan.
Nadat dit alles mislukte heb ik geprobeerd de dvd zelf te rippen met smartripper, dit was geen enkel probleem dus leesfouten zijn het volgens mij niet.
Wat gebeur er nu als ik die bestanden (geripte) selecteer en op dvd zet? is het dan een volledig werkende dvd of gaat dat niet op?
Ik ben vergeten om wat dvd-rw mee te nemen v/d week vandaar dat ik wat voorzichtig hier probeer te posten.
Weinig zin om 3€ per keer weg te gooien, maar om tot na de kerst te w88 tot ik mn speeltje kan uitproberen ben ik te ongeduldig voor
Dus is momenteel rippen en op dvd-r zetten een optie of niet?
Thnx