> [rml][ 3 jan 21.30-23.15 uur] RTL 4 Verkiezingsdebat[/rml]
Was dus mijn topic, en die is gesloten. Op zich niet zo heel erg, kan gebeuren..
Maar ik heb een vraagje over wat nu precies het beleid is wanneer je wel en wanneer je niet een nieuw topic mag openen in TFP. In het betreffende topic werd verwezen naar [rml][ aankondigingen] Politiek op TV[/rml]. In de openingspost daarvan staat echter:
• Lijsttrekkersdebat van 6 maart
• Herkansing lijsttrekkersdebat donderdag a.s.
• [zaterdag 22.30-23.30] Het RTL4 Lijsttrekkersdebat (topic is nu weg?)
etc.
Nu de vraag: waarom mogen er geen aparte topics over de lijsttrekkersdebatten meer komen? Lijkt me toch dat dit genoeg (inhoudelijke) stof tot posten zal geven? Misschien niet op dit moment, maar ten tijde van het debat zal er toch over meer gesproken gaan worden dan enkel een aankondiging van het programma.
Was dus mijn topic, en die is gesloten. Op zich niet zo heel erg, kan gebeuren..
Maar ik heb een vraagje over wat nu precies het beleid is wanneer je wel en wanneer je niet een nieuw topic mag openen in TFP. In het betreffende topic werd verwezen naar [rml][ aankondigingen] Politiek op TV[/rml]. In de openingspost daarvan staat echter:
Er wordt in mijn topic wel degelijk inhoudelijk op het aankomende debat ingegaan. Het topic was oorspronkelijk bedoelt om naast mensen op het programma te wijzen ook het programma te bespreken, op de dag dat het gehouden wordt. Net zoals dat bij de vorige verkiezingen in verschillende topics gebeurde:Het lijkt me handig om zoveel mogelijk te vermijden inhoudelijk op het programma in te gaan in dit topic, maar daar een nieuw topic voor te openen evt.
• Lijsttrekkersdebat van 6 maart
• Herkansing lijsttrekkersdebat donderdag a.s.
• [zaterdag 22.30-23.30] Het RTL4 Lijsttrekkersdebat (topic is nu weg?)
etc.
Nu de vraag: waarom mogen er geen aparte topics over de lijsttrekkersdebatten meer komen? Lijkt me toch dat dit genoeg (inhoudelijke) stof tot posten zal geven? Misschien niet op dit moment, maar ten tijde van het debat zal er toch over meer gesproken gaan worden dan enkel een aankondiging van het programma.