Tsja,
dit is een vraag die op het randje van /13 en /14 hangt
Misschien is het op te lossen met php, misschien met JS
Ik heb een form, waarvan een deel van de gegevens uit een db worden gehaalt.
dit is een gedeelte uit het form
dit is dus een soort winkelwagentje idee. Mensen kunnen via het anvinkvakje iet verwijderen, via het textfield het aantal aanpassen.
Er komen dus een aantal van deze combinaties onder elkaar, in 1 form.
Nu is mijn vraag: Hoe zorg ik dat de waarde van het textfield wordt aangepast
Daarvoor heb ik nodig: de waarde wat het moet worden, en het items_id. Dat heb ik nu als naam opgegeven. Maar ik kan niet op de naam selecteren (toch
).
$12 (items_id) heeft nu dus bv waarde 2.
Ik heb al zitten kijken naar meer-dimenionale arrays, maar daar kwam ik ook niet verder. Ook met hiddenfields ben ik niet verder gekomen
Heeft 1 van jullie mischien aan aanzetje tot oplossing van dit probleem
ps. het gaat dus puur om het doorgeven van de informatie. Het update zelf in de DB kan ik wel
dit is een vraag die op het randje van /13 en /14 hangt
Misschien is het op te lossen met php, misschien met JS
Ik heb een form, waarvan een deel van de gegevens uit een db worden gehaalt.
dit is een gedeelte uit het form
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <tr> <td bgcolor="#CCCCCC" width="24"> <div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"> <input type="checkbox" name="del[]" value="<?php echo $row["bestel_nr_trein"]; ?>"> </font></div> </td> <td bgcolor="#CCCCCC" width="77"> <div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><?php echo $row["bestel_nr_trein"]; ?></font></div> </td> <td bgcolor="#CCCCCC" width="60"> <div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"> <input type="text" name="<?php echo $row["items_id"]; ?>" value="<?php echo $row["bestel_hoeveelheid"]; ?>" size="2" maxlength="2"> </font></div> </td> </tr> |
dit is dus een soort winkelwagentje idee. Mensen kunnen via het anvinkvakje iet verwijderen, via het textfield het aantal aanpassen.
Er komen dus een aantal van deze combinaties onder elkaar, in 1 form.
Nu is mijn vraag: Hoe zorg ik dat de waarde van het textfield wordt aangepast
Daarvoor heb ik nodig: de waarde wat het moet worden, en het items_id. Dat heb ik nu als naam opgegeven. Maar ik kan niet op de naam selecteren (toch
$12 (items_id) heeft nu dus bv waarde 2.
Ik heb al zitten kijken naar meer-dimenionale arrays, maar daar kwam ik ook niet verder. Ook met hiddenfields ben ik niet verder gekomen
Heeft 1 van jullie mischien aan aanzetje tot oplossing van dit probleem
ps. het gaat dus puur om het doorgeven van de informatie. Het update zelf in de DB kan ik wel
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!