Als ik zoek op een trefwoord(en) waarvan ik zeker weet dat ze in discussies zijn voorgekomen vind ik nix!
Dit is mij vaker overkomen, vandaar deze post.
Het gaat in dit geval om "Avant Browser". Via een discussie ben ik achter het bestaan van dit stukje software gekomen. Ik gebruik nu deze browser. Ik zocht net op deze trefwoorden en vond....niks! Alsof er nooit een discussie over is geweest...
Zowel bij het zoeken op het specefieke forum (software algemeen), als op alle forums (door niks aan te klikken, dat werkt toch?) vind ik niets.
Is dit een tijdelijk probleem, werkt de search niet zoals ik denk, of iets anders?
Disclaimer: Tweakers is de beste internetpagina!!!

{Edit}
{/edit}
Het gaat in dit geval om "Avant Browser". Via een discussie ben ik achter het bestaan van dit stukje software gekomen. Ik gebruik nu deze browser. Ik zocht net op deze trefwoorden en vond....niks! Alsof er nooit een discussie over is geweest...
Zowel bij het zoeken op het specefieke forum (software algemeen), als op alle forums (door niks aan te klikken, dat werkt toch?) vind ik niets.
Is dit een tijdelijk probleem, werkt de search niet zoals ik denk, of iets anders?
Disclaimer: Tweakers is de beste internetpagina!!!
{Edit}
Dit betekend toch dat er geen topics zijn gevonden? Of is dit een server-foutmelding?Er is iets fout gegaan. Probeer het later nog eens, of ga terug.
No topics were found containing your keywords. (no_topicmatch)
{/edit}
[ Voor 16% gewijzigd door pmeter op 24-12-2002 13:45 ]