Toon posts:

Nieuwe Omega drivers:overclocken memory menu maar tot 560 :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik de laatste omega drivers...Zijn heel goed voor mij, voor mijn TI4200 Grafische kaart met 128 MB ram van MSI...

Nu weet ik dat mijn memory veel hoger kan gaan dan 560 mhz (default is 500 geloof ik), maar het keuzemenu geeft mij maar mogelijkheid om het memory te verhogen tot maximaal 560 , verder gaat de slider niet...

De core kan ook maximaal tot 315 geschoven worden....

Heb daarom die COOLBITS patch er achteraf nog bij geinstalleerd, maar na een restart, is er niets veranderd...de slider gaat maar tot 560

Iemand een idee hoe ik die kan verhogen tot 600 mhz of meer? Ik wil wel die OMEGA drivers blijven gebruiken natuurlijk....(40.72 versie)

Verwijderd

Down Powerstrip ff van www.download.com , daar kun je dan wel hoger mee.

Verwijderd

Geforce Bios Editor al gebruikt ?

Verwijderd

Topicstarter
powerstripp downloaden..zal ik proberen...

Bios editor? Wat is dat ? Is dat dan de fsb en memory clock in het bios veranderen van de kaart? Is dit gevaarlijk?

Verwijderd

Dan blijft het geloof ik vast ingesteld, maar probeer het eerst maar even met Powerstrip, lijkt me beter.

Verwijderd

Topicstarter
HEb powerstrip gedonwload...werkt goed...Ben blij dat ie geen problemen maakt omdat ik de OMEGA drivers gebruik en niet de standaard NVIDIA drivers.

Clock nu ingesteld op 350 mhz (vroeger maximaal op 315 mogelijk)
Geheugen op 630mhz (vroeger maar op 560 mogelijk)

Ik geloof dat dat vrij hoog is voor een TI4200 niet? Zou de core nog hoger kunnen?
Bij een memory van 650mhz krijg ik fouten op scherm..kleurenstrepen...dus zet ik hem op 630...

Verwijderd

Topicstarter
Nog een vraag, ik draai de shareware versie van pOwerstrip 3.30. Na een reboot , blijven die overclock van memory en clock behouden, of moet ik die steeds opnieuw invoeren?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Gebruik voortaan ajb de Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif-knop ipv 2 posts binnen een minuut te plaatsen :)
Pagina: 1