Toon posts:

[bf1942]2x instaleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb gesearched en gegoogled.

ik wil graag bf1942 2x op men hd hebben om te modden en te editen want heb geen zin om de installatie die ik nu heb te verkloten. ik heb dit gedaan:
deze computer
rechtermuisknop >>> openen
setup
dan zegt ie''wilt u volledige geinstaleerde componenten verwijderen?''

BVD

• twit
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09-02 22:33
move to spielerij problemen en vragen lijkt me. Modje?

Ik denk eerlijk gezegd dat het nog best lastig kan worden om 2x battlefield naast elkaar te laten draaien maar dat hoor je wel na de move:P

[ Voor 57% gewijzigd door twit op 24-12-2002 12:42 ]

gutta cavat lapidem non vi, sed saepe cadendo. Sic homo fit doctus, non vi, sed saepe legendo

Verwijderd

Topicstarter
ow ja woops verkeerde hok

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29

Verwijderd

Als je een beetje serieus bezig gaat kun je nauwelijks iets fout dan wat betreft het modden.

De files extracten doe je sowieso in een andere folder dan je Battlefield installatie dir ;)

Verder krijg je bij 1 map ook maar 1 rfa file en die kun je gewoon zetten in de huidige Battlefield structuur. (Ook de textures die in textures.rfa zitten bijvoorbeeld kun je gewoon in de mapnaam.rfa (daaronder de map textures) zetten maar wel met enige verwijzingen ernaar toe in je init.com o.a.)

Mocht je een heuse mod gaan maken lees dan dit even door: http://www.ea.com/eagames.../community_message_08.jsp

ow ja: het is dus echt niet nodig om Battlefield 2x erop te zetten als dat al kan :? maak een backup van files waarvan je niet zeker bent of het wel goed komt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 15:16 ]

Verwijderd

Topicstarter
nee geen heuse mod... gewoon een map :)

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:54
Haal 'm eens uit de uninstall lijst zonder 'm echt te uninstallen. Misschien denkt de computer dan dat je 'm gewoon weer wil installeren :)

The devil is in the details.

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
Nog een oplossing: Ga naar je Program Files, selecteer de map 'EA Games' druk op Ctrl+C, de-selecteer 'EA Games' en druk op Ctrl+V.

:z

Verwijderd

Topicstarter
^^^ idd /me schaamt zich omdat ie daar zelf niet opwas gekomen.. SLOT!!!!!
Pagina: 1