Toon posts:

Windows 9x login

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Is er een mogelijkheid om het windows overigewachtwoordenwijzigen scherm (normaal configuratiescherm-beveiliging-overigewwwijzigen) te laten verschijnen. bijv zoals jet het beveiliging schermpje oproept met "rundll32.exe shell32.dll, Control_RunDLL password.cpl" ??

Kan iemand mij helpen

BVD
SB

• Jeldert
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Jeldert

Rozijntjes

Installeer TweakUI eens, daar kan je kiezen welke opties je allemaal wilt laten zien in het configuratiescherm. Downloaden bij Microsoft.

Juist

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil hem graag laten verschijnen dmv bijv. een snelkoppeling op het bureaublad of vanuit een programma

Verwijderd

Topicstarter
Er werken namelijk veel leken opde computers waar ik het op toe wil passen. Hier is het configuratiescherm dan ook grotendeels onzichtbaar. Ze moeten alleen wel hun password kunnen wijzigen

Verwijderd

Topicstarter
het beveiligingsscherm oproepen komt wel regelmatig voor maar het overige ww wijzigen scherm showen is nergens te vinden. Weet ieman dhoe dit meot?

Verwijderd

Kijk anders ff in het configuratie scherm , en ga naar wachtwoorden wijzingen [rechtermuis - eigenschappen] en dan kijken waar de snelkoppeling naar verwijst ... [ indien mogelijk ]

Ga anders nog zoeken naar alle *.CPL bestanden, en test deze een voor een.....

In Winxp heb ik dit niet, dus kan je niet direct helpen [wachtwoord gedeelte]

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 18:18 ]

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ictleeuwarden: Om je bericht aan te passen kun je de edit knop (Afbeeldingslocatie: http://images.tweakers.net/forum/templates/got/images/icons/edit.gif) gebruiken. Om de paar minuten een bericht plaatsen wordt gezien als je topic omhoog schoppen, en dat is ongewenst op GoT. :)

Maar de oplossing is heel simpel. Je kunt gewoon icoontjes uit je configuratiescherm naar je bureaublad slepen. Er wordt dan gewoon een snelkoppeling op het bureaublad geplaatst. :)
Pagina: 1