Toon posts:

[MOHAA] install problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb MOHAA laatst weer opnieuw uit de kast gepakt en wilde hem installeren. Nu pakte mijn (goeie) computer de CD's niet. Dus ik heb hem geinstalleerd op een andere pc en via netwerk alle bestanden overgezet op de andere PC. MOHAA start nu wel op en je kan een nieuwe missie starten, maar bij het inladen van een missie loopt ie vast.

Ik vermoed dat ik gewoon een aantal dll-tjes nog in de system map van Windows moet gooien, maar hoe kan ik weten welke? En is er een manier om de console die je aan het begin bij het opstarten van MOHAA ziet in beeld te houden?

Alvast bedankt!

AMD ATHLON 1500XP
512 RAM
Geforce 2 MX 200/400 (dat weet ik niet, maar dat is hier ook niet zo belangrijk)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 12:19 . Reden: meer info ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Wat je ook kan doen, is die CDrom speler delen via het netwerk, en dan alle bestanden overkopieëren naar je eigen PC :P

HJeb ik zelf ook gedaan omdat een brakke CDrom speler een Red ALert 2 CD niet meer wilde lezen, even op de HD zetten en installeren maar :D

Verwijderd

Topicstarter
Jah, dat zou ik es kunnen proberen. Maar om ff wat duidelijker zijn, de pc pakte de CD's wel, maar liep tijdens de installatie telkens vast, om zichzelf opnieuw op te starten.

Verwijderd

Pak even een andere cdromspeler. Misschien kan deze de cd's wel beter lezen en is die ander brak aan het worden.

Verwijderd

Topicstarter
Ehm... das niet zo eenvoudig, voor jullie tweakers misschien, maar niet voor mij. Het liefst zou ik gewoon eem maniertje weten hoe je kan zien welke .dll iets gebruikt...

Verwijderd

Je zult mohaa toch echt moeten installeren op de pc. Als je een netwerk hebt, share de cd van pc1, maak op pc2 een mapping aan naar die share toe en installeer dan mohaa op pc2 met behulp van de cd-romspeler van pc1.
Dan staat ook direct alle regkeys op de goeie plek. En je mist een stukje in de registry en dat heb je gewoon nodig. Succes :)

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik net geprobeerd, maar dan loopt ie op hetzelfde punt vast. Ik had trouwens het registry al nagespit en dit ook overgezet...
Pagina: 1