Ik zit met een probleem wat ik niet kan verklaren. Heb bevenstaande schijf waar over het algemeen niets mee aan de hand is, maar nu is het volgende het geval. Als ik iets naar mijn prullenbak verplaats dan duurt het 8 seconden voordat mijn prullenbak weer leeg is. Ook al ak ik een bestand van 1 of van 400 mb het duurt gewoon 8 seconden. Wat zou dit kunnen zijn???
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 09 november 2000 10:46 schreef V0rtex het volgende:
Ik zit met een probleem wat ik niet kan verklaren. Heb bevenstaande schijf waar over het algemeen niets mee aan de hand is, maar nu is het volgende het geval. Als ik iets naar mijn prullenbak verplaats dan duurt het 8 seconden voordat mijn prullenbak weer leeg is. Ook al ak ik een bestand van 1 of van 400 mb het duurt gewoon 8 seconden. Wat zou dit kunnen zijn???[/quote] FOUTJE!!!!
Ik zit met een probleem wat ik niet kan verklaren. Heb bevenstaande schijf waar over het algemeen niets mee aan de hand is, maar nu is het volgende het geval. Als ik iets naar mijn prullenbak verplaats dan duurt het 8 seconden voordat mijn prullenbak weer leeg is. Ook al ak ik een bestand van 1 of van 400 mb het duurt gewoon 8 seconden. Wat zou dit kunnen zijn???[/quote] FOUTJE!!!!
Heeft denk ik niets met je schijf te maken. Geef ff wat meer info. Bijvoorbeeld: blijft het ledje van je harddisk branden terwijl je op de 8 secs wacht. Op knippert alleen ff aan het begin, of juist aan het eind.
Welk OS gebruik je?? Hoe lang staat dat OS er al op?? Wat heb je verandert voor het probleem optrad?? Heb je je OS als eens opnieuw erop gekwakt?? Heeft een ander OS ook die problemen?? Is je geheugen misschien op??
Welk OS gebruik je?? Hoe lang staat dat OS er al op?? Wat heb je verandert voor het probleem optrad?? Heb je je OS als eens opnieuw erop gekwakt?? Heeft een ander OS ook die problemen?? Is je geheugen misschien op??
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD