Toon posts:

Hoe kom je aan 40 kilo blokjes per dag?

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hoe komt bijvoorbeeld een Interior Lulu aan 50 k blokjes per dag?

Wat heeft ie bijvoorbeeld aan machines staan?

Ik ben gewoon nieuwsgierig

Verwijderd

Be smart en denk is aan heel veel computers... ;)

Verwijderd

Topicstarter
Doe pas negen dagen mee, en wil er gewoon ff het fijne van weten. Dus wie haalt er het meest en hoe doet ie dat

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 01-12-2025

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

1) Zet je koe met volledig goed ingestelde INI met JOUW e-m@il adres op diskette en neem die OVERAL mee naar toe.
Installeer daarna JOUW koetje op ALLE PC'S die je tegenkomt. [behalve als d'r al eentje loopt met evdmeer@iname.com als m@il adres] :)

2) Praat de systeembeheerder op school/werk om

3) Praat AL je vrienden om [Zelfs degenen met een compaq :)]

4) Praat je klasgenoten/collgea's om, om OOK zo'n TOFFE KOE te installeren.

5) Laat je computer onder ALLE omstandigheden 24/7 aanstaan

[Dutch Power Cows] [-=!WE!=-] zijn met 7 mebers en halen zo'n 1400 blokkies per dag. CPU's varierend van PII 300's tot PIII 600's.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

• Scraper
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-05 15:05

Scraper

ErikJ

BeeSmart,

Gewoon veel computers, er zitten hier mensen die een hele universiteit hebben geïnfecteerd.

Verwijderd

Topicstarter
Begin ook al aardig infected te raken, kewl project.

Ben zelf ICTer, maar ik weet niet of ik het wel kan maken om het op alle 150 clients te zetten. Ik heb al een koe proxy draaien, en een deploy voor de koe klaar staan. Nog ff een paar dagen aan het idee wennen, en goed testen.

• Andy
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 27-03 10:55

Andy

rm -r

wees slim

dan hebbie ook zo 50k/day

Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)

• Ricoh
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-03-2025
Klote zooi.

7 pc's met 1400 wu's per dag ??

ik heb 61 computers 24728 Mhz/61=405
en ik haal _amper_ 3000

FUCK ZOOI !

• Sequence
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-05-2024

Sequence

Online marketing

dan doen jullie het geen van 2en goed.
ik heb 1 pc, een p2-350 en die doet er zo'n 330 per dag. dan zou je met 7 computers op 2400+ en met 61 op 19000+ moeten komen.

Verwijderd

Ik heb twee systemen (een pIII450@539 en een Ppro dual 200@233) en doe al bijna 1000

met 61 systemen moet je dan toch echt wel wat meer kunnen halen, heb je niet iets lopen wat verschrikkelijk veel CPU power consumeert, bv gebruikers, gewoon systeem 7/24 aan laten en niemand op laten werken, moet je eens kijken hoe snel het gaat

• BrZ
  • Laatst online: 08:35

BrZ

Hmmm....
3000 met 61 pc is echt belachelijk weinig... Weet je zeker dat het wu's zijn waar je naar kijkt en niet rc5-packets? 3000 /61 = 50 (ongeveer) en dat haal ik met 1 pc in 2 uurtjes

Ik haal namelijk met 2 pc's (Athlon 700 en P2 300) zo'n 1000 blokkies per dag...

Ik heb er ook voor gezorgd dat een aantal andere mensen op mijn mailadres flusht, dus het gaat lekker hard..

En die p2 300 wordt over 2 weken ge-upgrade naar een dual P2 350 (nieuw mobo'tje, cpu en OC'en ;) ) dus dat wordt nog harder blazen!

Verwijderd

Er doen een paar met Team -=!WE!=- mee die niet altijd hun pc aan laten staan... en er staan nog wat instellingen verkeerd...(de helft flushed op een proxy en de andere helft niet...) als iedereen ze aanlaten staan zouden we meer kunnen halen...makkelijk...

toch ook wel jammer dat ik diegene ben die die PII 300 heeft :( :) :)

• imdos
  • Laatst online: 10:07

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

ICT rocks!

Dit betekend meestal veel rechten op systemen danwel overtuigingskracht om bij gebruikers te installeren (eventueel hidden/service) en ja, je weet gewoon meer/veel van de techniek af zodat je minder vaak in de problemen komt!

AL met Al /me loves to be an ICT'er

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

Pagina: 1