Toon posts:

[NFSHP2] Rare strepen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heren,

Waarom krijg ik van deze rare lijnen in mijn spel.

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=36122

Afbeeldingslocatie: http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=36124

duron 700@864, geforce 1 135/321, xp,
spel alles vrij low, 16 bit en 32 bit geprobeerd. 800*600

Iemand ideetje?

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08-2024

Wekkel

De downloadkoning

Brak spel, dat ten eerste. Ik kreeg 't als ik een Radeon SDR iets te hard liep lopen :P

Misschien dat een andere detonator helpt? Overigens zijn er veel meer topics over geweest. Misschien heeft de search iets in huis?

Verwijderd

Topicstarter
Wekkel schreef op 24 December 2002 @ 11:39:
Brak spel, dat ten eerste. Ik kreeg 't als ik een Radeon SDR iets te hard liep lopen :P

Misschien dat een andere detonator helpt? Overigens zijn er veel meer topics over geweest. Misschien heeft de search iets in huis?
Uiteraard search gebruikt. Nee helaas geen topics over geweest. Wel over sloom draaien etc maar dit is duidelijk anders. Detonater is 23.11 omdat die de snelste zijn voor gf1 ddr. via nieuwste.

Hopelijk iemand ideetje?

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45
Verwijderd schreef op 24 December 2002 @ 11:47:
Nee helaas geen topics over geweest.
o nee? ;) volgens mij is het hetzelfde (correct me if i'm wrong)

Verwijderd

Topicstarter
rblommers schreef op 24 december 2002 @ 11:50:
[...]

o nee? ;) volgens mij is het hetzelfde (correct me if i'm wrong)
Deze heb ik zeker gelezen. Het enige wat hier niet klopt is de kleur van een auto. Als oplossing staat er bug in nfshp2.

Kijk eens naar mijn plaatje, bijna alles is fout geladen. Kan dan toch geen bugje meer zijn. Moet toch ergens aan een instelling in mijn pc liggen.

• rblommers
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:45
Bug in nfs lijkt me zowiezo stug trouwens, (bijna niemand heeft er last van). Maar "de basis" van het probleem is hetzelfde (kleuren), daardoor dacht ik dat dat het zou kunnen zijn.

Ik heb zelf eens lange tijd dit soort problemen gehad met veel spellen. Dat was na een upgrade van win2k naar winxp opgelost. Maar aangezien jij al winxp draait is dat niet relevant

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Is die kaart overgeklokt? Laat hem anders even iets langzamer lopen... het lijkt op artifacts (rendering fouten) die je krijgt vanwege te hoog geklokt core/geheugen.

Verwijderd

Rafe schreef op 24 December 2002 @ 11:59:
Is die kaart overgeklokt? Laat hem anders even iets langzamer lopen... het lijkt op artifacts (rendering fouten) die je krijgt vanwege te hoog geklokt core/geheugen.
of van een brak spel, heb je ooit een register error gehad of een oud register terug moeten zetten?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, hij is overgeklokt maar op normale snelheid helaas zelfde problemen.

register terugzetten: nee niet van xp oid. Alleen om wat extra gegevens in te voeren ;)
Pagina: 1