Vraagje,
Mijn vader heeft een pc gekocht met zie titel. Alleen nu heeft hij er iets aan verkloot. (grote verassing . . .Not
) Wanneer ik in de Explorer in het rechterscherm dubbelklik op een map opent hij hem met zoeken.... Als je met rechts klikt is die ook zwart dus als default ingesteld.
Hoe je dit zou horen op te lossen weet ik normaal wel. Dus ik gekeken bij bestandstype en daar staat bestandsmap. Alleen als ik op geavanceerd klik staat er alleen find en kan verder niks doen en de rest is ook grijs. Dus kan niks anders als default instellen.
Er staat onder wel Map en daar staat wel Explore en open maar dat heb ik geprobeerd maar helpt niet om die als default in te stellen.
Heb ook in het register zitten klooien maar tot nog toe geen succes.
Iemand die zo 1 2 3 weet waar ik dit moet zoeken of aanpassen?
Bedankt.
Mijn vader heeft een pc gekocht met zie titel. Alleen nu heeft hij er iets aan verkloot. (grote verassing . . .Not
Hoe je dit zou horen op te lossen weet ik normaal wel. Dus ik gekeken bij bestandstype en daar staat bestandsmap. Alleen als ik op geavanceerd klik staat er alleen find en kan verder niks doen en de rest is ook grijs. Dus kan niks anders als default instellen.
Er staat onder wel Map en daar staat wel Explore en open maar dat heb ik geprobeerd maar helpt niet om die als default in te stellen.
Heb ook in het register zitten klooien maar tot nog toe geen succes.
Iemand die zo 1 2 3 weet waar ik dit moet zoeken of aanpassen?
Bedankt.
There is no art to find the minds construction in the face