Daar staat ie al weken..... is er ook iemand die er ervaring mee heeft? Is hij echt veel sneller dan een USB 1.1 uitvoering?
This footer is intentionally left blank
ja,is het wel echt usb 2.0?
want je hebt ook full speed usb 2.0 en da's gewoon stiekum usb 1.1
Er staat een Hi Speed USB logo bij, 2.0 dus. We mogen er dus wel van uitgaansharkzor schreef op 24 December 2002 @ 11:40:
dat hij ook daadwerkelijk sneller is. Hij zal wel geen 480Mbit halen, vanwege
de media, maar ik denk dat de op die site genoemde snelheden redelijk reeel zijn.
Waar de eerste PenDrive's nog een doorvoersnelheid hadden van maximaal 700KB per seconde 'leest' de nieuwe PenDrive 2.0 met een verbluffende snelheid van 7000kb per seconde (in de praktijk 4 tot 8 maal sneller dan de eerste PenDrive's). Het 'schrijven' naar de PenDrive 2.0 gaat met 2500kb per seconde ook veel sneller dan voorheen.
kvind die pendrive/MP3 spelers eigenlijk nog een betere keuze. Voor zeg EUR 50 meer kan je dan ook nog MP3's met je pendrive afspelen
Hoe dat zo?sharkzor schreef op 24 december 2002 @ 11:40:
if broken it is, fix it you should
Je hebt low-speed usb 2.0, das 1.5mbit. Full-speed usb 2.0, ongeveer even snel als usb 1.1. En dan Hi-speed usb 2.0, die haalt de volle 480 mbit.
Verwijderd
Ik heb voor kerst een USB Pen gekregen.. 256Mb
Maar ik weet niet of het een USB1.1 of een USB2.0 is!!
Kan ik dat ergen zien als ik verbinding heb met de USB Pen ??
http://www.diskonkey.com

Disk On Key

Docking Station

Disk On Key

Docking Station
Je zit helemaal verkeerdArtcore schreef op 24 December 2002 @ 13:21:
[...]
Je hebt low-speed usb 2.0, das 1.5mbit. Full-speed usb 2.0, ongeveer even snel als usb 1.1. En dan Hi-speed usb 2.0, die haalt de volle 480 mbit.
Je hebt 2 soorten USB; 1.1 en 2.0. De 1.1 versie bestaat kan op 2 snelheden draaien, namelijk 1,5 Mbit (low speed usb) en 12 Mbit (full speed usb). USB 2.0 (hi speed usb) haalt 480 Mbit en is backwards compatible met (de snelheden van) USB 1.1.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is...
Als het niet specifiek op de verpakking staat, kan je er wel van uitgaan dat het USB 1.1 is.Verwijderd schreef op 25 December 2002 @ 22:55:
They made me do it.
Verwijderd
Multiple certifications, including USB 2.0 Full Speed and WHQL for WindowsVerwijderd schreef op 25 December 2002 @ 22:55:
dit staat op die site, dus lijkt mij van wel
Verwijderd
Ik heb nog eens goed gekeken op de doos en er staat ''Universal use USB 1.1'' op..
Maar op de website staat idd, Multiple certifications, including USB 2.0 Full Speed
Nu weet ik het nog niet
Maar op de website staat idd, Multiple certifications, including USB 2.0 Full Speed
Nu weet ik het nog niet
Zoals Artcore al zei, lijkt me dit dus usb 2.0 full speed = is volle 1.1 snelheid op een usb 2 aansluiting, m.a.w. een zwaar misleidende term die Canon ook voor scanners gebruikt. Het verhaal van Tom S. klinkt logisch maar klopt JUIST niet: volgens mij word jij hier dus ook met die vage term bedonderd.
De strekking is "hang hem maar aan de usb2.0, hij haalt dan mooi full speed" waarbij ze dan stiekem niet zeggen ("jaja usb1.1 inderdaad")
De strekking is "hang hem maar aan de usb2.0, hij haalt dan mooi full speed" waarbij ze dan stiekem niet zeggen ("jaja usb1.1 inderdaad")
[ Voor 4% gewijzigd door Gianni Rombios op 26-12-2002 23:13 ]
Ja, canon heeft me een oor aan genaaid met full-speed usb 2.0...Tom S. schreef op 25 December 2002 @ 23:02:
[...]
Je zit helemaal verkeerd
Je hebt 2 soorten USB; 1.1 en 2.0. De 1.1 versie bestaat kan op 2 snelheden draaien, namelijk 1,5 Mbit (low speed usb) en 12 Mbit (high speed usb). USB 2.0 (hi speed usb) haalt 480 Mbit en is backwards compatible met (de snelheden van) USB 1.1.
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is...
if broken it is, fix it you should
Pagina: 1