[CS] Plotseling werkt mic niet meer

Pagina: 1
Acties:

• ajampaniki
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 03-02 09:32
Ik zat dus eergisteren aant gamen en ineens deed me mic het niet meer. Ik zag ook geen mic-tekentje in het beeld. De dag ervoor deed ie het gewoon nog perfect. Kheb me mic ook getest in windows en daar deed ie het gewoon. Kheb alle instellingen nog een keer nagekeken in cs maar stond alleen zoals het hoort. Kheb het ook nog met een andere mic uitgetest maar dat werkte dus ook niet. Iemand een oplossing??

Verwijderd

half life/cs er overnieuw opdonderen?

• GoodspeeD
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12:24
ajampaniki schreef op 24 december 2002 @ 11:08:
Ik zat dus eergisteren aant gamen en ineens deed me mic het niet meer. Ik zag ook geen mic-tekentje in het beeld. De dag ervoor deed ie het gewoon nog perfect. Kheb me mic ook getest in windows en daar deed ie het gewoon. Kheb alle instellingen nog een keer nagekeken in cs maar stond alleen zoals het hoort. Kheb het ook nog met een andere mic uitgetest maar dat werkte dus ook niet. Iemand een oplossing??
Als je het mic icoontje niet meer ziet, terwijl je wel je 'push-to-talk-key' hebt ingedrukt, dan wijst dat volgens mij toch echt, dat je de verkeerde toets indrukt, of dat je 'push-to-talk' hebt uitstaan.

Ik weet overigens niet of er ook voice-activated is in CS, want daarvoor ben ik te n00b met CS. :)

• ajampaniki
Nee ik heb echt de goede toets hoor. Heb ook al 4 keer een andere toets geprobeerd maar dat werkte dus ook niet.

M'n medespelers zien trouwens alleen een grijs speakertje achter me naam staan.

Verwijderd

Probeer bij de controls eens op defaults te drukken dan heb je je oude instelling en weer, maar weet niet of dat werkt. ( denk het persoonlijk van niet, maar jae kan het proberen :) )

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2002 11:50 ]

• ajampaniki
Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 11:49:
Probeer bij de controls eens op defaults te drukken dan heb je je oude instelling en weer, maar weet niet of dat werkt. ( denk het persoonlijk van niet, maar jae kan het proberen :) )
been there, done that.

Ik ga wel proberen om hem opnieuw te installen.

Verwijderd

ik heb hetzelfde, hij deed het ineens gewoon niet meer.

Verwijderd

De wizard voor in-game voice opnieuw draaien van HL/CS wil ook wel eens helpen, maar ja opnieuw installeren kan ook :P

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op sommige servers staat het ook uit. Dat zou het mischien kunnen zijn :P

Verwijderd

Peertje schreef op 25 December 2002 @ 06:26:
Bingo! :)

• ajampaniki
Peertje schreef op 25 december 2002 @ 06:26:
Nope, want andere kunnen wel praten.

Heb net een clean install gedaan maar werkt dus gewoon nog niet.

• Moffin
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-02 17:58
Peertje schreef op 25 december 2002 @ 06:26:
Zou je misschien weten hoe je dat via je rcon kan veranderen? ben er momenteel mee bezig maar een nieuwe topic openen is ook zowat.
heb zelf al voice_enable sv_voiceenable voice_modenable geprobeerd maar dit alles te vergeefs

[ pvoutput | 5760 wp @ O 45° - Z 10° - W 45°]

Verwijderd

Als je je sound on-board heb gezet diezelfde dag, dan moet je een update hebben, iedergeval dit was bij mij het probleem (als hij on-board staat natuurlijk)
Pagina: 1