8 speed DVD brander?

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:58

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Ik zou wel een DVD brander willen kopen, maar vind de huidige nog net iets te langzaam. De huidige DVD branders werken op 4x. Da's aardig, want in een kwartier is je DVD klaar. Mits je DVD-R gebruikt, want een rewritable gaat maar op 2x.
Zijn er plannen om nog snellere DVD branders te gaan maken? Weet iemand wat de huidige ontwikkelingen zijn?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Natuurlijk wordt alles sneller, dacht je soms dat technologie altijd stil staat :? :+

De huidige ontwikkelingen kun je gewoon terugvinden op de betere nieuwssites. In de toekomst komen de zgn. Blue Ray DVD's/spelers/branders (blauwe laser) die hogere snelheden aankunnen.

Zie ook [google=blue ray dvd site:tweakers.net] :)

[ Voor 9% gewijzigd door BalusC op 24-12-2002 10:23 ]

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-08-2025
Ze verwachten rond de zomer 2003 op 8speed dvd te kunnen branden. En dan ook op de markt uittebrengen

• Haso2000
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 27-12-2025
k heb een hele tijd geleden iets gehoord over 'multi-beam' (met meerdere stralen tegelijkertijd branden)... wordt (of is) dat werkelijkheid?

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:58

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Wdrawing schreef op 24 december 2002 @ 10:33:
Ze verwachten rond de zomer 2003 op 8speed dvd te kunnen branden. En dan ook op de markt uittebrengen
Kijk, op dat antwoord zat ik te wachten :) Dan wacht ik nog effe tot zomer 2003. (oef, nog 6 maanden....)

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-03 23:26
Ik heb nu een 4-speed brander (Pioneer A-05), maar nog vrijwel nergens betaalbare 4-speed media gezien.
Ik denk dat binnen nu en 9-12 maand het nog helemaal niet interessant is voor de fabrikanten om bijv. een 6- of 8-speed brander te introduceren, omdat dan mogelijk pas de verkoop van 4-speed media op gang is gekomen.
Ter vergelijking....
Ik brand nu 80% van mijn DVD-r's op 1-speed (tube van 50 stuks Thats die eerst op moet) en zelfs dat nog niet voor de volledige 4.3 GB, want de laatste 300-400 MB is dan meestal niet goed leesbaar.

Oftewel laat ze eerst de media voor de huidige branders maar eens verbeteren.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

die komen ik heb inside info maar daar mag ik niks over vertellen. maar wel dat er wat probleempjes zijn. [chefke`s pa werkt bij philips]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 24 december 2002 @ 10:42:
die komen ik heb inside info maar daar mag ik niks over vertellen [chefke`s pa werkt bij philips]
Waarom zeg je t dan 8)7
En hoeveel mensen werken er niet bij philips :X

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22:56

DDX

TD-er schreef op 24 December 2002 @ 10:42:
en zelfs dat nog niet voor de volledige 4.3 GB, want de laatste 300-400 MB is dan meestal niet goed leesbaar.
eh is dat dan zo'n slecht merk dvd-r ?

ik heb al tientallen dvd-r's gebrand op 2 speed zonder problemen
(4,3GB)
op een pioneer A03 trouwens met verbatim/nashua dvd-r's

https://www.strava.com/athletes/2323035

Pagina: 1