ICQ online thuis, ik wil ip adres voor VNC conn.

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22-05 10:24
ik heb thuis mijn computer met VNC oplaten staan.
Blijkt nu dat m'n ip adres vandaag/vannacht is veranderd.
Toevallig staat me icq daar nog wel op.. iemand een idee hoe ik dat ip te weten kan komen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HermeS
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-06 22:22
????? werkt dat vnc bij jouw dan over het internet???
iig: heb nog nooit ICQ gebruikt dus heb geen flauw idee, maar ken het principe (client-server-client), als je een filetje stuurt naar je icq thuis (client-client), pakt die hem dan automatisch (denk het niet), maar in ieder geval wat je dan kunt proberen is ff naar je d.o.s. prompje tegaan en dan netstat (eventuel met -na) intypen en kijken of ie er tussen staat (ervan uitgaande dat je wel een beetje je iprange kent.
anders moet je ff naar neworder.box.sk gaan daar op icq zoeken, is een goed txt file, daar zal het vast wel instaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37962

Weet je de naam van je peecee uit je hoofd? (de naam van je pc op het netwerk van internet natuurlijk)
Je kan namelijk gewoon een tracert doen waardoor je nieuwe ip adres te voorschijn komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo-L
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op vrijdag 19 oktober 2001 09:50 schreef pHl3iGh het volgende:
Weet je de naam van je peecee uit je hoofd? (de naam van je pc op het netwerk van internet natuurlijk)
Je kan namelijk gewoon een tracert doen waardoor je nieuwe ip adres te voorschijn komt.
Als'ie na 'n jaar nog steeds niet bij zn computer kan komen heeft'ie iets toch niet helemaal goed gedaan denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 15641

Ja gaan praten met je icq thuis (message sturen) En dan kan je via netstat het ip-adres zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

HK access ????
2 posts en dan zo'n oud topic omhoogschoppen?
B.t.w. gewoon firewall checken voor outgoing connections als je msg gestruurd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37962

Weet je de naam van je peecee op het (internet) netwerk? Je kan namelijk gewoon met tracert je nieuwe ip adres opvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Geen HK access... dit topic gaat dicht.. beeeeetje nutteloos ;).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.